Millesima en nShift klinken op Europese ontwikkeling

Foto: Pixabay
Millesima, een internationale handelaar in fijne en zeldzame wijnen, wil zijn Europese ontwikkeling versnellen en zijn transportnetwerk in Europa in 2025 versterken. Om die strategie te ondersteunen, heeft de wijnhandelaar het nShift-platform voor bezorgbeheer en -ervaring geïmplementeerd.
Sinds eind 2024 werkt Millesima samen met nShift om de logistieke operaties te verbeteren, het transporteursnetwerk uit te breiden en de bezorgervaring voor zijn klanten te verbeteren.
In eerste instantie implementeerde Millesima nShift Ship om zijn verzendproces te beheren en te optimaliseren. Die oplossing moet de wijnhandelaar helpen bij de Europese expansie door eenvoudig toegang te bieden tot meer dan 1.000 vervoerders in meer dan 190 landen. Millesima hoeft vervoerders niet langer individueel te identificeren en in te stellen, wat geld en tijd bespaart.
Vervolgens wilde Millesima ook de bezorgervaring verder verbeteren. Daarom implementeerde het nShift Track om klanten te voorzien van realtime tracking updates van hun bestellingen. Voortaan zullen meldingen in elke fase van het bezorgproces ervoor zorgen dat klanten van Millesima volledig zicht hebben op hun bestellingen, van magazijn tot deur.