06/02/20: The future of the service supply chain and aftermarket
Insights into maturity, ambitions and challenges
De ‘disrupting’ nieuwe technologieën, zoals Virtual Reality (VR), Augmented Reality (AR), Robotic Process Automation (RPA), additive manufacturing, predictive en condition based maintenance, vormen samen met Internet of Things en Big Data een grote uitdaging voor bedrijven die service aan hun klanten leveren. Met service hebben we het hier in hoofdzaak over reparatie en onderhoudsgerelateerde diensten.
Deze snel veranderende markt vraagt om nieuwe servicestrategieën. Bedrijven moeten hun klanten proactief bijkomende nieuwe diensten aanbieden.
De vragen die bij dergelijke transformatieprojecten steeds terugkeren, luiden: “Waar staan we vandaag?”; “Waar willen we staan?”; “Begrijpen we de veranderingen wel voldoende?” en “Hoe zullen de nieuwe serviceconcepten impact hebben op ons businessmodel?” Lees meer...
Agenda
- De voorstelling van het onderzoek Service@Core met resultaten en conclusies;
- Interactieve sessie met maturity check.
- Wanneer: Donderdag 6 februari 2020 van 13u tot 16u30
- Waar: Hotel Serwir, Sint-Niklaas