Priority Software releaset aiERP

Foto: Pixabay
Priority Software, leverancier van ERP- en bedrijfsbeheersoftware, kondigt de release van aiERP aan. De nieuwe V25.0 release omvat een aanzienlijke uitbreiding van het platform en integreert AI-mogelijkheden in ieder aspect van bedrijfsbeheer, klantenservice en meer.
De features zijn ontworpen om de gebruikerservaring te verbeteren, diepgaandere bedrijfsinzichten en -voorspellingen te bieden, en kritieke operaties te optimaliseren. Door AI in de kern van zijn architectuur te verankeren, luidt Priority naar eigen zeggen een belangrijke verschuiving binnen enterprise software in. “Het resultaat is geen systeem met wat AI-functies, maar een intelligent platform dat echt meedenkt met gebruikers”, klinkt het.
Tot de opvallendste features van Priority aiERP behoren:
- AI-personalisatie met ‘smart workplace’-aanbevelingen die de gebruikservaring moeten verbeteren;
- Intelligente assistentie die natuurlijke taal gebruikt om gestructureerde data op te vragen of agent-achtige bedrijfsregels te bouwen, net als regels voor automatische data-invoer;
- Vraag- en verkoopvoorspellingen op basis van machine learning voor het genereren van prognoses die geïnformeerde beslissingen mogelijk maken voor verschillende toepassingen. Denk aan vraagplanning, verkoopprognoses, voorraadbeheer, financiën, risicobeheer en meer;
- Schrijfassistentie en automatische bewerking, om gegevensinvoer en communicatie efficiënter te maken;
- Optimalisering van leveringsroutes.
Toekomstige releases van Priority aiERP zullen features bevatten zoals ‘Chat your ERP’, conversationele AI-tools om rapporten en dashboards te bouwen met diepgaande analyses, en automatische detectie van afwijkingen, onder meer voor fraudepreventie.
Tegelijk is Priority ook zijn klantenondersteuning aan het verbeteren met AI-technologie. Zo is er een meertalige Q&A-assistent die geoptimaliseerde en geautomatiseerde antwoorden op vragen biedt, gebaseerd op de geschiedenis van de gebruiker, en is er de automatisering van serviceverzoeken met routering op basis van expertise, werkverdeling en prioriteit.
Omdat de oplossing op het bestaande Priority-platform is gebouwd, kunnen gebruikers van eerdere versies eenvoudig upgraden en toegang krijgen tot aiERP.