Manhattan Associates stimuleert betere winkelervaring
Manhattan Associates breidt zijn Customer Engagement aanbod uit met een nieuwe ‘instore’ functionaliteit, die deel uitmaakt van de Manhattan Active Omni-oplossingen. De functionaliteit moet het omnichannel serviceniveau verbeteren door winkelmedewerkers de tools en informatie te geven die ze nodig hebben om klantbetrokkenheid te vergroten.
De vernieuwde oplossing is ingebouwd in Manhattans nieuwste Point of Sale-oplossing en toont alle relevante klant- en orderinformatie op zowel moderne mobiele apparaten als vaste point of sale-systemen die in veel winkels worden gebruikt. Zo geeft de oplossing winkelmedewerkers inzicht in de trends en voorkeuren van klanten en helpt ze verkoopkansen te identificeren en persoonlijke betrokkenheid voor en na de verkoop te stimuleren.
Het platform biedt functies als case management, interactieve lookbooks, gepersonaliseerde marketing en communicatie en inzicht in de aankoopgeschiedenis en lifetime value van een klant.
Met de uitbreiding van Customer Engagement naar de winkel, biedt Manhattan Associates nu een holistische oplossing voor het beheren van klantervaringen – via de klantenservice, in de winkel of online.