Manhattan Associates lanceert Omnichannel-as-a-Service platform
‘Manhattan Active Omni Solution’ is een omnichannel-as-a-service platform voor bedrijven die snel moeten reageren op de veranderende eisen van de digitale consument. De oplossing combineert ordermanagement en store fulfilment applicaties met de nieuwe generatie point of sale en clienteling applicaties op één platform dat cloud native, versionless en volledig uitbreidbaar is.
Onderdeel van het platform is ‘Manhattan Active Store Solution’, een geïntegreerde oplossing voor winkelmedewerkers, die Manhattans Point of Sale, Clienteling, Store Fulfilment en Store Inventory mogelijkheden combineert met een eenvoudige, responsieve gebruikersinterface die werkt op Windows, Android en iOS systemen en op alle touchscreen en mobiele apparaten.
Het platform bevat ook ‘Adaptive Network Fulfilment’ (ANF), ontwikkeld om de klantwinstgevendheid bij iedere online bestelling te optimaliseren. Door operationele kosten zoals pakketkosten en fulfilmentuitgaven te koppelen aan operationele data zoals historische fulfilmentratio’s van winkels, workloadbalans en click-to-deliver vereisten, ontwikkelt ANF voor elke bestelling een fulfilmentplan dat uit meerdere factoren bestaat. Daarnaast houdt ANF rekening met de verkoopprijs, verkoop en afprijzingen om de maximale marge van de eigen voorraad te waarborgen.