Crown introduceert app voor serviceverzoeken
Met een nieuwe mobiele app biedt Crown vorkheftruckgebruikers in België en Nederland de mogelijkheid heftruckonderhoud aan te vragen, te informeren naar de verhuur van heftrucks en contact op te nemen met hun dichtstbijzijnde dealer – allemaal rechtstreeks via hun iOS- of Android-smartphone of -tablet. De app moet gebruikers snelle toegang tot het Belgische en Nederlandse service- en ondersteuningsnetwerk van Crown bieden, zodat ze de inzettijd van hun truck kunnen maximaliseren.
Als ze een serviceverzoek indienen, worden gebruikers automatisch doorverbonden met een onderhoudsexpert van Crown. Wie een vraag over ondersteuning heeft, kan deze verzenden door in de app op de knop ‘Contact’ te tikken. Een medewerker van Crown beoordeelt dan de vraag en neemt vervolgens zo snel mogelijk contact op. Gebruikers die een heftruck willen huren, tikken op de knop ‘Nu huren’ en worden dan automatisch verbonden met een medewerker van Crown om hun individuele behoeften te bespreken.
De Crown-app voor serviceverzoeken is een integraal onderdeel van de onderhoudsoplossing van Crown en kan gratis worden gedownload via de App Store en Google Play.