Districtos zet groei voort dankzij gestroomlijnde en geautomatiseerde backoffice processen
Optimalisatie van het order pickingsproces en verhoging van de productiviteit door innovatieve technologie.
Sinds haar oprichting in 1997 heeft Districos, de Belgische groothandel voor professionele schoonheidsspecialisten, een constante groei doorgemaakt. In 2009 werd een nieuwe locatie in gebruik genomen waar ze vandaag operationeel zijn met een showroom, winkel en opleidingsfaciliteiten.
Door de succesvolle groei van Districos was de vraag naar een gestroomlijnde en geautomatiseerde backoffice en administratieve/financiële processen sterk toegenomen. Met de implementatie van Priority’s innovatieve technologie werken de medewerkers sneller en nauwkeuriger. Dankzij de uitgebreide mogelijkheden op het gebied van hardware kon Districos ook het orderpickingproces optimaliseren, waardoor de productiviteit in het magazijn aanzienlijk toenam.
De veranderingen na de implementatie betekenden niet alleen een verbetering van de interne processen, maar ook een verdere professionalisering van Districos als geheel. Hierdoor kan de groei van het bedrijf op een efficiënte manier worden voortgezet en blijft Districos haar positie als toonaangevende speler op de Belgische markt voor professionele schoonheidsspecialisten versterken.
"Medewerkers kunnen nu veel sneller werken en hun foutenmarge is tot een minimum gereduceerd, waardoor ze breder inzetbaar zijn."
Over Districos:
Districos is dé Belgische groothandel voor professionele schoonheidsspecialisten, gespecialiseerde voetverzorgers, podologen en studenten. Via hun winkel, opleidingen, beurzen, catalogus en webshop bieden zij producten en opleidingen voor schoonheidssalons, nagelsalons en voetverzorgingsspecialisten.