TheValueChain lanceert nieuw aanbod rond hyperautomatisering
Hyperautomatisering – een term van Gartner – is gebaseerd op de idee dat alles wat in een organisatie kan worden geautomatiseerd, ook moet worden geautomatiseerd. Hyperautomatisering is geen tool, maar eerder een houding om competitief te blijven in een snel veranderende wereld. Voor veel bedrijven is dat niet langer een ‘nice to have’, maar een echte ‘must’ geworden om te overleven. Om klanten daarbij te helpen, lanceert de Belgische SAP-partner TheValueChain een nieuw aanbod: HyperChain. Daarbij voorziet het consultancybedrijf in een pragmatisch stappenplan, afgestemd op de behoeftes van de klant.
Het HyperChain-team bestaat uit consultants met ervaring in procesoptimalisering en is volledig gericht op hyperautomatisering. Het team werkt volgens een speciaal ontwikkeld vijfstappenplan: hyperautomatisering begrijpen, use cases definiëren, de business case maken, het project realiseren en uitbreiden.
Bij HyperChain wordt het SAP Business Technology Platform (BTP) in de cloud gezien als een gereedschapskist die de juiste mogelijkheden biedt. Afhankelijk van de automatiseringsmogelijkheden worden de geschikte tools geselecteerd en geactiveerd. Denk aan low-code, en zelfs no-code, ontwikkelde apps die op elkaar inspelen met slimme workflows en ingebouwde AI-vaardigheden die gebruikers- en bot (RPA)-taken afwisselen en communiceren met elk backend systeem.
Niet alle ‘tools’ hoeven trouwens SAP BTP-services te zijn. Het automatiseringsplatform kan ook tools van derden (bv. UiPath of BluePrism RPA) integreren.
Foto: Gert Altmann via Pixabay