TGW Benelux start divisie ‘Life Time Services’
De leverancier van material handling-oplossingen breidt zijn aanbod in de Benelux uit met ‘Life Time Services’ (LTS). Het nieuwe aanbod moet een dienstverlening betekenen die volledig op de behoeften en de wensen van de klant is afgestemd.
Omdat klanten op elk moment de beste prestaties van hun material handling-systeem wensen, moet hun systeem permanent beschikbaar zijn. Daarom heeft TGW 24/7 een serviceteam van engineers en technici beschikbaar om via een hotline-service of lokale interventie, de nodige support te bieden. De service-engineers van LTS maken o.a. gebruik van smart glasses om real-time met de backoffice en hotline teams te communiceren. Op die manier worden processen vereenvoudigd en versneld, en kan de uitval tot een minimum worden beperkt.
Om de nieuwe dienst in de Benelux uit te bouwen, trok TGW Sylvester Bussing aan als LTS account manager. “Momenteel zijn er in de regio een vijftigtal sites waar TGW-equipment aanwezig is. Voor elk van die systemen willen wij de klant een serviceaanbod op maat aanbieden. We kiezen daarbij niet voor een standaardaanpak op vaste momenten, maar voor een dynamische planning met minimale downtime”, aldus Bussing.
De service kan ofwel volledig worden uitbesteed aan een LTS residential team van TGW of indien de klant dat wenst, kan hij gebruik maken van het Mobile LTS Team.
Naast de 24/7 hotline en mobile maintenance biedt TGW met zijn Life Time Service nog een spares & repairs service, workshops en trainingen en technical cleaning aan.