Pizza Hut maakt orderpicking 30% efficiënter met ZetesMedea Voice
ZetesMedea Voice orderpicking werd geïmplementeerd in het Israëlische distributiecentrum van Pizza Hut. Vroeger gebeurde de orderpicking van droge en ingevroren producten van de bekende restaurantketen er via een handmatig papieren proces. Met de nieuwe oplossing kiest Pizza Hut voor een multimodale untrained spraakoplossing om de logistieke uitvoering te verbeteren, de operationele kosten te verlagen en de flexibiliteit te vergroten door de onboarding van tijdelijk personeel te vereenvoudigen.
ZetesMedea Voice werkt samen met verschillende magazijntechnologieën en mobiele apparaten. Doordat de operators hun handen en ogen vrij hebben, kunnen ze zich focussen op de artikelen die ze moeten nemen. Het systeem gebruikt een intelligente voice agent en spraakherkenningssoftware om de medewerkers aan te sturen tijdens hun taken. De operators bij Pizza Hut kunnen de orders zo makkelijker en met minder fouten verwerken. Dankzij het spraakgestuurde orderpickingsysteem van ZetesMedea is de gemiddelde pickingtijd bijna drie keer korter geworden. Concreet is de ordernauwkeurigheid gestegen tot 99,6% en de totale picking-efficiëntie ligt bijna 30% hoger.
Pizza Hut is één van 's werelds grootste internationale pizzaketens en werd in 1958 opgericht in de Verenigde Staten. Alleen al in Israël heeft de onderneming 97 restaurants.