Optimalisatie van service levels op Europees niveau

Bij onze klant Flamigo was de uitdaging om hun service levels t.a.v. EU klanten te verbeteren.

valueXstream heeft samen met de klant het logistiek proces aangepast van ontwerp, implementatie tot het operationeel opvolgen van de nieuwe werking.

Tevens werd de verhuis naar een nieuwbouw magazijn begeleid met de nodige aandacht voor de organisatie impact. De aankoopcontracten werden herbekeken om een betere afstemming van de leveranciers op de sales behoefte te realiseren.

Tot slot werd een supply chain dashboard ontwikkeld dat toelaat om de supply chain indicatoren op te volgen en waar nodig operationeel bij te sturen.

Nieuwsbrief

Wenst u op de hoogte te blijven van alles wat reilt en zeilt binnen de supply chain wereld? Registreer dan nu GRATIS op de Value Chain nieuwsbrieven.

Registreer NU

Magazines

U wenst zich te abonneren op de Value Chain Management magazines (print en online) en wenst toegang tot alle gepubliceerde content op onze website? Abonneer NU!

Abonneer NU

Supply Chain Innovations

Hét jaarlijkse netwerkevent voor elke supply chain professional!

Lees meer
Cookies accepteren

Wij houden rekening met uw privacy

We gebruiken cookies om uw surfervaring te verbeteren, gepersonaliseerde advertenties of inhoud weer te geven en verkeer te analyseren. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met ons gebruik van cookies.