nShift vernieuwt aanbod om retailers en warehouses te helpen slimmer te verzenden

(Advertorial)DeliveryHub wordt omgedoopt tot nShift Ship en voegt zich bij het nieuwe nShift Track om bedrijfsgerichte mogelijkheden aan te bieden voor parcel delivery management en post-purchase tracking.

nShift, de wereldleider in software voor parcel delivery management, kondigt vandaag aanzienlijke verbeteringen aan in het aanbod voor retailers en e-shops.

Het bedrijf heeft de nieuwe producten nShift Track en nShift Ship gelanceerd, de nieuwe naam voor het DeliveryHub-platform. Hiermee kunnen magazijnen, webshops en retailers het heft over hun delivery management in eigen handen te nemen. Beide gaan strategische groei mogelijk maken door de customer experience te verbeteren en hogere inkomsten te genereren.

nShift Ship is een bedrijfsgericht delivery management-platform dat efficiëntie en verhoogde inkomsten stimuleert, en klanten helpt bij het oplossen van ingewikkelde delivery management-uitdagingen.  Het biedt toegang tot meer dan duizend carriers, elementaire tracking-mogelijkheden en een zeer hoge labelproductie, plus boeking van carriers.

nShift Track is een post-purchase tracking-oplossing die helpt bij het verbeteren van de klantenbinding.  Het houdt klanten op de hoogte van de status van hun levering en creëert nieuwe marketingmogelijkheden voor retailers.  Het biedt een consumenten-interface die het uiterlijk en de uitstraling van het merk van de retailer of webshop kan evenaren.  biedt leveringsupdates via mobiele en sociale kanalen die relevant zijn voor shoppers.

Lars Pedersen, CEO van nShift: "De leveringservaring maakt deel uit van de customer experience van elke handelszaak.  Na een paar slechte leveringen gaan shoppers hun geld ergens anders uitgeven.  Retailers en webshops moeten een end-to-end leveringservaring bieden waarmee ze klanten aan zich binden en die ervoor zorgt dat ze terugkomen voor meer.  En dat mag niet worden belemmerd door problemen op het gebied van labelproductie of carrier performance.
"Met onze nieuwe oplossingen stellen we retailers en webshops in staat hun efficiëntie en levering op schaal te vergroten.  Zij kunnen tijdens het proces beter met hun eigen consumenten communiceren en zich met nieuwe marketingboodschappen op shoppers richten op het moment waarop deze zich het nauwst bij het merk betrokken voelen."

nShift Ship en nShift Track maken deel uit van een portfolio van bedrijfsgerichte oplossingen waarmee retailers en webshops een end-to-end leveringservaring kunnen creëren:

  • Checkout - een oplossing die volledig integreert met webshops om een keur aan leveringsopties aan te bieden
  • Ship - bedrijfsgerichte delivery management-software die oplossingen biedt voor complexe uitdagingen bij het printen van labels en het boeken van carriers. 
  • Track - een geavanceerde customer experience die klantenbinding opbouwt bij shoppers
  • Returns - een consumentvriendelijke oplossing voor reverse logistics die 30% van de returns helpt om te zetten in omruilingen door het proces voor shoppers te vereenvoudigen.  

Ontdek meer nShift.com

Neem voor meer informatie contact op met
Robin Grainger, robin.grainger@fourteenforty.uk
James Ellerington, james.ellerington@fourteenforty.uk
 
Over nShift
​nShift is de wereldleider in het aanbieden van delivery management-oplossingen in de cloud voor het probleemloos verzenden en terugsturen van bijna een miljard zendingen per jaar in 190 landen. De software van nShift wordt wereldwijd gebruikt door e-commerce, retail, fabrikanten en 3PL-vervoerders. De hoofdkantoren van het bedrijf zijn gevestigd in Londen en Oslo. Het bedrijf heeft meer dan 500 werknemers in kantoren in Zweden, Finland, Noorwegen, Denemarken, het Verenigd Koninkrijk, Polen, Nederland, België en Roemenië.

Recente nieuwsberichten

Pics Belgium reorganiseert samenstelling mandaathouders

Pics België heeft wijzigingen doorgevoerd onder zijn mandaathouders. De mandatarissen zijn belast met het dagelijkse bestuur van Pics Belgium, de Belgische ledenorganisatie voor de supply chain en logistieke professionals, gekoppeld aan ASCM (voorheen APICS).

Albert Heijn en Swisslog openen geautomatiseerd Home Shop Center in Zwolle

De Nederlandse supermarktketen Albert Heijn heeft, in samenwerking met Swisslog, een nieuw state-of-the-art Home Shop Center (HSC) in Zwolle geopend. Na de succesvolle implementatie van zijn eerste geautomatiseerde HSC in Barendrecht zet Albert Heijn met deze tweede faciliteit zijn toewijding voort om e-commerce mogelijkheden te verbeteren door middel van geavanceerde automatiseringstechnologieën. Het is de bedoeling dat het HSC in Zwolle liefst 55.000 orders per week zal verwerken.

Lineage vergroot voetafdruk in België door overname Luik Natie

Lineage, een van ’s werelds grootste globale temperatuurgecontroleerde warehouse REITs (real estate investment trusts), heeft de overname afgerond van Luik Natie, een aanbieder van gekoelde opslag- en transportdiensten gevestigd in de haven van Antwerpen-Brugge. Met deze strategische overname versterkt Lineage zijn aanwezigheid in België en vergroot het tegelijk de huidige operationele mogelijkheden in de regio.

Hardis Group neemt Magnus Black over

Hardis Group, leverancier van supply chain software met hoofdkantoor in het Franse Grenoble, breidt zijn aanbod voor e-commercebedrijven en omnichannel retailers uit door de overname van Magnus Black uit Naarden. Het Nederlandse softwarebedrijf is aanbieder van het cloudgebaseerde order management systeem OIL en is momenteel in handen van investeringsmaatschappij Holland Capital. OIL orkestreert orderstromen, zowel B2C als B2B, van winkelmandje tot levering, over alle verkoopkanalen heen (fysieke winkels, webshops, digitale marktplaatsen, enz.).

Eén op vijf warehouses kan volumetoename amper opvangen

Het aantal goederen dat in magazijnen in België en Nederland ligt opgeslagen, is de afgelopen twaalf maanden sterk toegenomen. Maar liefst 75% van de supply chain professionals uit België en Nederland spreekt van een significante groei. Tegelijkertijd geeft ook 75% van de supply chain professionals aan dat ze hun magazijnen zullen moderniseren, terwijl 56% van plan is nieuwe, moderne magazijnen te openen. Dat blijkt uit ‘State of Warehouse Operations 2024’, een onderzoek van Manhattan Associates bij 2.000 supply chain professionals wereldwijd, waarvan 200 uit België en Nederland.

Nieuwe vrachtroute voor Lufthansa Cargo vanuit München

Lufthansa Cargo heeft sinds 6 juli zijn operaties op de Zuid-Duitse hub uitgebreid. Een A321-vrachtvliegtuig staat voortaan twee keer per week in voor de connectie München met Istanbul, elke zaterdag en zondag. Op die manier wordt het bestaande netwerk vanuit München uitgebreid.

Jungheinrich België introduceert elektrische servicewagens

De heftruckfabrikant kondigt de introductie van elektrische servicewagens aan als onderdeel van zijn continue inzet op het vlak van duurzaamheid. De stap is een nieuwe mijlpaal in de strategie van Jungheinrich om de emissies van zijn wagenpark aanzienlijk te verminderen. “Het doel is om tegen 2030 de emissies van ons volledige wagenpark, zowel personenwagens als servicevoertuigen, tot nul te herleiden”, aldus Harm de Vries, managing director bij Jungheinrich. “We hebben niet enkel ons wagenpark vernieuwd, maar ook geïnvesteerd in de omschakeling naar hernieuwbare elektriciteit voor alle vestigingen, door middel van stroom uit regeneratieve bronnen en de installatie van fotovoltaïsche systemen ter plaatse.”

Ruim 200 temperatuurgecontroleerde voertuigen vervoegen Europese vloot van UPS Healthcare

Meer dan 20 miljoen euro investeert UPS Healthcare in de uitbreiding van zijn temperatuurgecontroleerde vloot. De logistieke speler koopt ruim 200 ultramoderne voertuigen om zijn koudeketencapaciteit te versterken in Nederland, Italië, Hongarije en Frankrijk. De faciliteiten in Heist-op-den-Berg zullen ook gebruikmaken van de vloot, waardoor die hun logistieke capaciteit kunnen uitbreiden. De huidige vloot vandaag bestaat uit meer dan 1.100 temperatuurgecontroleerde voertuigen.

Supply Chain Company opent deuren in Spanje en het VK

De Nederlandse IT-dienstverlener Supply Chain Company blijft groeien. Het bedrijf opende eerder dit jaar een vestiging in Spanje en afgelopen maand een in het Verenigd Koninkrijk. De expansie is volgens Supply Chain Company te danken aan de groeiende vraag naar planningsoplossingen bij producenten en retailers.

TGW brengt LivePick op de markt

De LivePick bestaat uit een slim opslagsysteem met mobiele robots. Door de modulaire opbouw en de plug-and-play-opzet van deze installatie duurt het slechts zes tot twaalf maanden om de LivePick operationeel te krijgen. Belangrijke voordelen van het systeem zijn de schaalbaarheid van de oplossing en de hoge flexibiliteit. De LivePick is zowel geschikt voor e-commerce- als klassieke retailomgevingen.

Nieuwsbrief

Wenst u op de hoogte te blijven van alles wat reilt en zeilt binnen de supply chain wereld? Registreer dan nu GRATIS op de Value Chain nieuwsbrieven.

Registreer NU

Magazines

U wenst zich te abonneren op de Value Chain Management magazines (print en online) en wenst toegang tot alle gepubliceerde content op onze website? Abonneer NU!

Abonneer NU

Supply Chain Innovations

Hét jaarlijkse netwerkevent voor elke supply chain professional!

Lees meer
Cookies accepteren

Wij houden rekening met uw privacy

We gebruiken cookies om uw surfervaring te verbeteren, gepersonaliseerde advertenties of inhoud weer te geven en verkeer te analyseren. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met ons gebruik van cookies.