Mondelēz International gaat naar volledig digitale werkplek met Orange Business Services
Snackfoodgigant Mondelēz International transformeert naar een volledig digitaal communicatieplatform op basis van Microsoft Teams. Cadbury, Oreo, Chips Ahoy! en Ritz zijn slechts enkele van de merken van Mondelēz International waarvan de activiteiten nu zullen worden samengevoegd op één enkel, wereldwijd platform.
Orange Business Services zal het Microsoft Teams-platform beheren, dat de communicatie en samenwerking moet verbeteren tussen de kantoren, fabrieken, magazijnen en contact center-agenten van Mondelēz International wereldwijd, met 80.000 medewerkers verspreid over activiteiten in ongeveer 80 landen. Het zal alle bestaande PBX-systemen vervangen en Orange zal het wereldwijde communicatieplatform van Mondelēz International overnemen en end-to-end beheren, inclusief unieke voice-capabilities in markten zoals China, India, het Midden-Oosten en Rusland.
De ingebouwde Cloud flexibiliteit moet Mondelēz International in staat stellen zijn platform op te schalen om zo te groeien en uit te breiden naar nieuwe markten.
Enkele van de verwachte voordelen na de voltooiing van de implementatie eind 2022 zijn kostenoptimalisering, een eenvoudiger IT-leveranciersecosysteem met multi-cloud coördinatie om de voice-transformatie te beheren, en een platform voor nieuwe digitale innovaties.
Foto: Mondelēz International