Verizon Connect voegt field service management toe aan Reveal
Met de introductie van Reveal Field wil Verizon Connect voortaan ook een toegankelijke oplossing voor field service management bieden. De geïntegreerde oplossing moet het voor planners eenvoudiger maken om werkopdrachten efficiënt te plannen en gedurende de dag, bijna in real-time, informatie te communiceren aan technici en klanten.
Verizon Connect Reveal Field werkt met de fleet management software Reveal van Verizon Connect om de locatiegegevens van voertuigen en de beschikbaarheid van technici te combineren. Op basis van die informatie moeten operationeel managers sneller beter geïnformeerde beslissingen kunnen nemen. Ook moet het hen helpen de klantenservice te verbeteren doordat ze de geschatte aankomsttijd nauwkeuriger aan hun klanten kunnen doorgeven. Daarbij werken ze vanuit één applicatie en hoeven ze dus niet te schakelen tussen telematica- en fieldservice-oplossingen.
De belangrijkste functies van Reveal Field zijn:
- Eenvoudige planning – bekijk welke technici beschikbaar zijn en waar voertuigen zich bevinden. Plan vervolgens opdrachten in via een eenvoudig te gebruiken kalender;
- Eenvoudige dispatching – wijs snel opdrachten toe en dispatch deze om één of meerdere technici te laten weten dat een opdracht is ingepland;
- Realtime notificaties – stuur automatisch reserveringsbevestigingen en -herinneringen naar klanten;
- Mobiele applicatie voor technici – voeg via de mobiele app eenvoudig notities, foto’s en handtekeningen toe vanaf de werkplek om het kantoor op de hoogte te houden;
- Live Map-integratie – bekijk in real-time waar het voertuig van een technicus zich bevindt, plan informatie via de Live Map en maak beter geïnformeerde beslissingen.