Manhattan kondigt verbeteringen voor WMS aan
Het aantal fabrikanten dat rechtstreeks aan de consument verkoopt, zal volgens Forbes dit jaar naar verwachting met 71 procent toenemen. Traditionele warehouses zijn echter niet ontworpen om kleine DTC-bestellingen (direct-to-consumer) af te handelen. Met het oog op de wereld van Connected Commerce heeft Manhattan Associates nu zijn Warehouse Management Solution (WMS) verbeterd met nieuwe tools voor de optimalisering van orderintelligentie, orkestratie tussen mens en machine en het flexibel inzetten van personeel.
Manhattan heeft zijn Order Streaming mogelijkheden verbeterd en één enkele, intelligente fulfilmentoptimaliseringsoplossing gemaakt die wave-, waveloze en doorstroomorders tegelijkertijd in één faciliteit kan verwerken. Order Streaming beheert dynamisch verschillende fulfilmentmethoden met kortere orderverwerkingstijden, grotere nauwkeurigheid en hogere serviceniveaus. Daarbij wordt gebruik gemaakt van machine learning om activiteiten tussen personeel en automatisering van machines te orkestreren.
Verder integreerde Manhattan ook een Warehouse Execution Systeem (WES) in zijn WMS om de workflow over het hele spectrum van resources efficiënt te organiseren en te orkestreren. Het WES van Manhattan is gebouwd om snel en naadloos met elke automatisering te integreren en activiteiten over meerdere locaties te coördineren.
In de nieuwste WMS-release levert Manhattan ook Unified Distribution Control, een responsieve en intuïtieve gebruikersinterface die gebruik maakt van touchscreentechnologieën en datavisualisatietechnieken. Daarmee helpen ze supervisors om alles te zien, te diagnosticeren en te repareren waar ze zich ook bevinden.
Foto: Manhattan