Manhattan Associates en Twilio bieden oplossing voor klantenbinding
Manhattan Associates gaat een samenwerking aan met het cloudcommunicatieplatform Twilio. Met het partnership wordt een geïntegreerde communicatieoplossing geboden waarmee retailers klanten in verschillende regio’s en via meerdere communicatiekanalen aan zich kunnen binden.
Het geïntegreerde commerceplatform ‘Manhattan Active Omni’ is speciaal ontwikkeld voor retailers die hun klanten tijdens het hele aankooptraject op een transparante manier willen betrekken. Twilio heeft de communicatiekanalen toegankelijk gemaakt en stelt bedrijven in staat eenvoudig de dialoog aan te gaan met klanten, op elk gewenst moment en via ieder kanaal.
Manhattan Active Omni ondersteunt op dit moment de interactie tussen winkelmedewerkers en klanten via gepersonaliseerde communicatie, het inplannen en volgen van afspraken, het delen van een gepersonaliseerd lookbook en het geven van productadvies.
Door gebruik te maken van het platform van Twilio biedt Manhattan Active Omni nu ook een gestandaardiseerde aanpak om de door de klant gewenste communicatie te ondersteunen met tekst- of e-mailcommunicatiemogelijkheden met opt-in- en opt-outopties.