Henderson doet upgrade naar nieuwe voice-technologie van Zetes
Henderson Foodservice Ltd. heeft zijn bestaande voice picking systeem, ZetesMedea Voice, geüpgraded met de nieuwste voice-technologie. Daarmee wil de distributeur van levensmiddelen de doorvoer en productiviteit verhogen, de levertijden verkorten en uiteindelijk de waarde voor de klant verbeteren.
Henderson Foodservice Ltd., een dochteronderneming van het familiebedrijf Henderson Group, eigenaar van de Spar, Eurospar, Vivo en Vivoxtra franchises in Noord-Ierland, distribueert al meer dan 100 jaar levensmiddelen en kruidenierswaren naar de ‘convenience’ retailsector. Het bedrijf werkt al sinds 2006 met Zetes samen voor de digitalisering van handmatige magazijnprocessen en de implementatie van ZetesMedea Voice in het gekoelde magazijn.
Toen het tijd werd om de bestaande voice-oplossing te upgraden, koos Henderson opnieuw voor Zetes.
Met de vernieuwde ZetesMedea Voice-oplossing, krijgt Henderson functionaliteit met toegevoegde waarde, zoals toegang op afstand, wat inhoudt dat de gebruiker het scherm online kan delen met het warehouse management team. Dat geeft de backoffice volledige operationele controle en op één centrale plek realtime toegang tot data over o.a. taken, productiviteit en orderstatus. Ook kan de warehouse manager met de functie Dialoogviewer workflows en lopende taken bekijken en volgen, waardoor prestaties in real time zichtbaar zijn. Als er fouten optreden, kan het management direct wijzigingen aanbrengen en onderbrekingen voorkomen. Met die verbeterde functies kan Henderson eenvoudig rapporten met performance gegevens openen en bewaken en de belangrijkste operationele KPI’s in real time volgen.
De oplossing is ‘untrained’, wat inhoudt dat nieuwe medewerkers al binnen enkele minuten operationeel kunnen zijn.
Met de implementatie van het MCL Mobility Platform kan Henderson de volledige levenscyclus van de mobiele infrastructuur beheren, van implementatie en integratie tot en met het beheer van applicaties, apparaten en gebruikers. Het bedrijf kan profiteren van een ‘build once deploy to many’-aanpak, waarbij het alle voordelen van mobiliteit benut, zonder de bijbehorende complexiteit. Verder moet het platform zorgen voor volledige transparantie, IT-beschikbaarheid ongeacht de locatie, een geoptimaliseerde reparatiecyclus, flexibel onderhoud op afstand en kostenefficiënt proces- en apparaatbeheer.
Foto: Henderson Foodservice – Zetes