Fréderic Bouchet wordt Software Commercial Director bij de Europe Business Unit van Savoye

Na 25 jaar ervaring in verkoop, consulting en software wordt Fréderic bij Savoye verantwoordelijk voor de expansie van de commerciële activiteiten van de Advanced Software oplossingen in Europa en het Midden-Oosten. Frédéric Bouchet was onder meer actief bij softwarespecialist Cegid, bij Capgemini Consulting en SFR Business. In september 2018 trad hij in dienst bij Savoye, waar hij verantwoordelijk werd voor de customer sales support activiteiten.

Dankzij zijn ervaring met software, consulting, SaaS en business development, is Frédéric Bouchet nu benoemd tot Commercial Director Software bij de Europe Business Unit van Savoye, die onder leiding staat van Frédéric Zielinski.

Recente nieuwsberichten

Linde introduceert ‘Flybox’ drone voor inventarisatie

De Flybox drone – die voortspruit uit de samenwerking van Linde Material Handling en Balyo – moet de inventarisatie van voorraadgoederen in de toekomst een stuk eenvoudiger maken. De Flybox drone wordt begeleid door een geautomatiseerde Linde stapelaar, de L-Matic.

Picnic krijgt kapitaalinjectie van 100 miljoen euro

Vier Nederlandse familiefondsen investeren in totaal honderd miljoen euro in de online supermarkt Picnic. Het gaat om NPM Capital, De Hoge Dennen, Hoyberg en Finci.Picnic startte anderhalf jaar geleden in Nederland met de gratis thuisbezorging van kruidenierswaren en andere dagelijkse benodigdheden en maakt sindsdien een explosieve groei mee.

WDP heeft 115.000m² aan nieuwe dc’s in aanbouw in Roemenië

Deze voorverhuurde panden brengen de vastgoedportefeuille in Roemenië naar een totale oppervlakte van circa 280.000m² aan opslag- en productieruimtes, gelijk aan een waarde van ongeveer 145 miljoen euro. Naast eerder aangekondigde nieuwe sites wordt momenteel de bestaande site in Aricestii Rahtivani (regio Ploiesti) uitgebreid met een nieuwbouwmagazijn met kantoren van ongeveer 4.500m² voor Kamtec, specialist in auto-onderdelen.

Centric Locus WMS stuurt nieuw magazijn van Domus Logistics aan

Domus Logistics is het logistieke zusterbedrijf van Casa International en baat al geruime tijd een distributiecentrum uit in Heultje (Westerlo), van waaruit jaarlijks duizenden vrachtwagens worden uitgestuurd naar 520 Casa-winkels in acht Europese landen.

Bouw Logistic Services mechaniseert magazijn met Costo

Bouw Logistic Services, actief op het vlak van wijnlogistiek, levert al decennia aan groothandels, retailers, slijters en de horeca en sinds vorig jaar, dankzij het werk voor e-tailer E-Luscious (o.a. wijnvoordeel.nl), ook direct aan de consument.

Nieuw dc voor Lidl ontvangt als eerste in België BREEAM ‘Excellent’

Eén jaar na de eerstesteenlegging huldigt Lidl het nieuwe distributiecentrum in Marche-en-Famenne in. Het distributiecentrum wordt op 1 april in gebruik worden genomen en kadert binnen de uitbreidingsstrategie van Lidl in België en Luxemburg.

Proefproject gemeenschappelijke trailerparking evolueert naar duurzame oplossing

Jaarlijks verliest een Belgisch transportbedrijf gemiddeld 335 uren per trekker doordat vrachtwagens vast staan in de file. Met een economische waarde van 50 euro per uur, betekent dat een verlies van 16.750 euro per trekker per jaar. Uit een onderzoek van Smart Mobility (voorheen Vlaams Instituut voor Mobiliteit), een expertisecentrum van Antwerp Management School, blijkt dat een gemeenschappelijke trailerparking een groot deel van de verloren uren kan opvangen.

Toyota Industries Corporation kondigt overname Vanderlande aan

Toyota Industries Corporation (TICO) heeft een overeenkomst getekend voor de overname van Vanderlande, wereldwijd aanbieder van logistieke automatiseringsprocessen in luchthavens en de ‘parcel’ markt, maar ook leverancier van magazijnen via NPM Capital, de huidige eigenaar van het bedrijf.

Distrilog kiest voor go-virtual ‘Solutio ERM’

Om zijn groeiproces te ondersteunen heeft logistiek dienstverlener Distrilog Group gekozen voor Solutio ERM. Die oplossing ondersteunt als verlengde aan het warehouse management systeem verschillende bedrijfsprocessen, zoals automatische personeelsplanning, operationele tijdregistratie, real-time operationele opvolging en productiviteitsrapportage.

Infor brengt nieuwe versie van Infor Enterprise Asset Management

Met de recentste versie van zijn assetmanagementsysteem wil Infor bedrijven in alle sectoren, in het bijzonder vervoersbedrijven, nieuwe branchespecifieke functionaliteit bieden, inclusief nieuwe mogelijkheden op het gebied van mobiliteit.

Nieuwsbrief

Wenst u op de hoogte te blijven van alles wat reilt en zeilt binnen de supply chain wereld? Registreer dan nu GRATIS op de Value Chain nieuwsbrieven.

Registreer NU

Magazines

U wenst zich te abonneren op de Value Chain Management magazines (print en online) en wenst toegang tot alle gepubliceerde content op onze website? Abonneer NU!

Abonneer NU

Supply Chain Innovations

Hét jaarlijkse netwerkevent voor elke supply chain professional!

Lees meer
Cookies accepteren

Wij houden rekening met uw privacy

We gebruiken cookies om uw surfervaring te verbeteren, gepersonaliseerde advertenties of inhoud weer te geven en verkeer te analyseren. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met ons gebruik van cookies.