E-fulfilment Innovations 2017
Het succes van een webwinkel, B2C of B2B, valt of staat met de kwaliteit van ons e-fulfilment. Wat gebeurt er als de bestelling eenmaal is geplaatst? Hoe efficiënt kunnen we de bestelde artikels bij onze klant krijgen? Zijn er stockbreuken? Is de doorlooptijd te hoog? Hebben we geen zicht op onze operaties, laat staan grip? En wie betaalt de ‘last mile’? Vragen waarmee we worden geconfronteerd en bij een verkeerd of ontoereikend antwoord verliezen we gegarandeerd klanten en business.
Daarom liet Value Chain zich omringen door partners, specialisten inzake e-commerce en e-fulfilment, die elk vanuit hun ervaring verschillende aspecten en mogelijke oplossingen van het complexe e-fulfilment zullen toelichten. Na de inleidende keynote van professor Roy Lenders kunt u telkens uit drie uiteenzettingen kiezen. Tussen de uiteenzettingen kunt u van zaal veranderen.
We hebben uiteenzettingen die gericht zijn op de rol van het warehouse en IT binnen het e-fulfilment kader. Er zijn enkele cases van bedrijven die innovatieve e-commerceprocessen hebben geïmplementeerd. Het vraagstuk van automatisering en de kosten ervan komen aan bod alsook cases waarbij automatisering net het verschil maakte. Verder gaan we in op de complexiteit van multi-channel logistiek en geeft de visie van 3PL’s, gespecialiseerd in e-fulfilment, weer wat we kunnen verwachten wanneer we de operaties uit handen geven. En natuurlijk is er aandacht voor het transportvraagstuk met innovatieve oplossingen die op zich weer disruptief kunnen zijn. Kortom, een niet te missen seminar waar u naar behoefte informatie kunt shoppen.
Klik hier voor meer informatie en registreer nu gratis!