CASE Nu Skin: Een tevreden klant eindigt met een goede final mile


De ‘final mile’ is alom bekend als een uitdagend stukje logistiek dat vooral aan de vervoerder wordt overgelaten. Toch is dit het gebied waar klanttevredenheid op kan slagen of falen. Elk type bedrijf heeft op dat vlak zijn eigen problemen. Nu Skin is als direct sales organisatie in transformatie van een B2B- naar een B2C-omgeving. Vertragingen in aflevering, gemiste afleverpogingen en retouren zjin daarom beter te voorkomen dan te genezen. In deze presentatie wordt ingegaan op de stappen die Nu Skin neemt, om als retailer zelf het heft in eigen handen te nemen, leidend naar financieel succes en klanttevredenheid.

Peter de Bock, Transport Management – Nu Skin

Nieuwsbrief

Wenst u op de hoogte te blijven van alles wat reilt en zeilt binnen de supply chain wereld? Registreer dan nu GRATIS op de Value Chain nieuwsbrieven.

Registreer NU

Magazines

U wenst zich te abonneren op de Value Chain Management magazines (print en online) en wenst toegang tot alle gepubliceerde content op onze website? Abonneer NU!

Abonneer NU

Supply Chain Innovations

Hét jaarlijkse netwerkevent voor elke supply chain professional!

Lees meer
Cookies accepteren

Wij houden rekening met uw privacy

We gebruiken cookies om uw surfervaring te verbeteren, gepersonaliseerde advertenties of inhoud weer te geven en verkeer te analyseren. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met ons gebruik van cookies.