STILL

STILL levert wereldwijd intralogistieke oplossingen op maat voor al uw intern

transport en staat garant voor een intelligente interactie tussen hef- en
magazijntrucks, software, automatisering, diensten en service.
STILL begrijpt de complexe en diverse logistieke uitdagingen van uw branche.
Er staan reeds een half miljoen STILL-toestellen op de markt.
Zo kunnen we putten uit onze uitgebreide ervaring om uw specifieke
uitdagingen op te lossen met efficiënte, transparante en eenvoudig te beheren intralogistieke processen.

Informatie

Adres

Vosveld, 9
Divisie Still
2110 Wijnegem
België

Contact info

STILL
Sandra Herlaar

Categorie

Consultants Warehouse Projects (Consultancy)
Intern Transport Forklifts / AGV's (Warehouse Equipment)
Warehouse Equipment Integrators (Warehouse Equipment)

Gerelateerde artikels

LXT/LXW-Serie

Hamburg, 11 januari 2022 - Met de nieuwe series LXT 120-350 en LXW 20-30 heeft STILL niet alleen het productaanbod aan elektrotrekkers en -platformwagens gemoderniseerd en uitgebreid. Ook het veiligheidsniveau van de voertuigen is naar een nieuw niveau getild.

Belgische industrie zet zwaar in op gedigitaliseerde productie

Meer dan zes op de tien Belgische producenten zijn van plan in de komende vijf jaar minstens vijf innovatieve tools, zoals digital twins of augmented reality, in te zetten. Verder verwachten zes op de tien bedrijven in ons land dat minstens tachtig procent van hun productieproces over tien jaar geautomatiseerd zal zijn.

Almaar door vol vermogen

Elektrisch rijden is in het magazijn al langer de norm. Om dat in de toekomst nog duurzamer te doen, biedt waterstof een interessante piste. Still troonde ons mee naar de Volvo-site in Oostakker, waar het bedrijf meewerkte aan een testproject met een vorkheftruck op waterstof.

Wie wint de race in de elektrische heftruckmarkt?

De populariteit van elektrische heftrucks blijft sterk stijgen. Dat blijkt uit hun steeds toenemende voorsprong op de verbrandingstrucks. Volgens de cijfers van beroepsvereniging Sigma maakten elektrische heftrucks vorig jaar al 63% van de Belgische heftruckmarkt uit.

Trolley erin en rijden maar?

Grote vloten vorkheftrucks zijn vandaag de dag nog steeds de meest voorkomende optie voor productielogistiek. De groeiende trend in het gebruik van routetreinen laat echter zien dat bedrijven de kracht en mogelijkheden hiervan steeds meer onderzoeken.

E-truck gaat strijd aan met diesel in zwaarder segment

Bijna anderhalf jaar na de transformatie van de RX 20 is er nu ook een volledig nieuwe versie van de populaire RX 60-serie. Met de nieuwe reeks in de gewichtsklasse van 2,5 tot 3,5 ton gaat Still voluit voor een nog hogere performantie. Zo wil Still bedrijven nog vlotter van verbrandings- naar elektrische trucks laten overstappen.

Gerelateerd nieuws

Still gaat voluit voor elektrisch met nieuwe RX 60 voor 3,5 tot 5 ton

‘Alles, behalve uitlaatgassen’. Met die slagzin heeft Still zijn nieuwe RX 60-familie aangekondigd. Een jaar na de lancering van de nieuwe RX 60-reeks in de gewichtsklasse van 2,5 tot 3,5 ton, pakt de Duitse heftruckfabrikant uit met een volledig nieuwe familie van 3,5 tot 5 ton.

Still voegt EXH-S 20/25 en EXD-S 20 aan productportfolio toe

Still levert de EXH-serie laagheffende pallettrucks en EXD-serie dubbelheffende pallettrucks nu ook met een vast staplatform. Het vaste platform op de nieuwe EXH-S en EXD-S-modellen moet zorgen voor een comfortabele en gemakkelijke werkplek met een zeer goede allround bescherming.

Nieuwe methode om e-CMR contactloos te tekenen

Een van de maatregelen die in deze Covid-19 tijden bijna overal van kracht is, is om 2 meter afstand tot elkaar te bewaren. Voor chauffeurs, die elke dag veel verschillende mensen zien en hun vrachtdocumenten moet laten ondertekenen, is dat geen evidentie.

Still sluit partnership met Van den Dorpe Material Handling Group

Still NV, verdeler van trucks, service en intralogistieke oplossingen in België, gaat een partnership aan met Van den Dorpe Material Handling Group. Dat familiebedrijf heeft meer dan 30 jaar ervaring in de verkoop en service van handling equipment, met een sterke vertegenwoordiging in Oost- en West-Vlaanderen.

Still stelt compacte verticale orderpicker Still OXV voor

Om over korte afstanden en met directe toegang tot zoveel mogelijk opslaglocaties orders te kunnen picken, ontwikkelde Still de OXV compacte verticale orderverzameltruck met hefbaar bestuurdersplatform en vrijdragende vorken. In tegenstelling tot bij de horizontale orderverzameltruck, kan de operator dankzij het hefplatform direct op de pallet verzamelen.

Dongen Pallets ruilt verbranders voor elektrische trucks van Still

Dongen Pallets uit het Nederlandse Dongen produceert pallets, exportkisten en industriële verpakkingen. Ook inspecteert en repareert het bedrijf pallets. Al sinds de start van de onderneming wordt gewerkt met hout, afkomstig uit duurzaam beheerde productiebossen en voor het overgrote deel gecertificeerd.

Trolley erin en rijden maar?

Het hoe, wat en waarom van het implementeren van een routetrein (Whitepaper) Grote vloten vorkheftrucks zijn vandaag de dag nog steeds de meest voorkomende optie voor productielogistiek. De groeiende trend in het gebruik van routetreinen laat echter zien dat bedrijven de kracht en mogelijkheden hiervan steeds meer onderzoeken.

Still stelt TrolleyMover voor

Routetreinen winnen aan populariteit. Steeds vaker worden ook kleine ladingdragers via een routetreinconcept getransporteerd. Daarom heeft Still het aanbod aan routetrein-oplossingen uitgebreid met een reeks gestandaardiseerde stellingtrolleys met verschillende uitrustingsmogelijkheden.

Still introduceert nieuwe RX 60 e-serie

Still heeft zijn nieuwste telg binnen het gamma elektrische vorkheftrucks voorgesteld. De nieuwe RX 60-serie in de gewichtsklasse 2,5 tot 3,5 ton vervangt de huidige reeks, wat meteen een logische vervolgstap vormt na de transformatie van de RX 20 begin vorig jaar.

Hefx wordt eerste Baoli dealer in de Benelux

Baoli Benelux, net als Still onderdeel van de Kion Groep, begroet met Hefx uit Evergem zijn eerste dealer in de Lage Landen. Hefx werd zeven jaar geleden opgericht door Jan Schauvliege (foto), die in zijn 35-jarige loopbaan in de heftrucksector vele jaren actief was als accountmanager bij Still België.

Cookies accepteren

Wij houden rekening met uw privacy

We gebruiken cookies om uw surfervaring te verbeteren, gepersonaliseerde advertenties of inhoud weer te geven en verkeer te analyseren. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met ons gebruik van cookies.