Manhattan Associates Europe BV

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supplychainexecutie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud- en on-premiseoplossingen zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcentrum de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken.

Voor meer informatie ga naar www.manh.nl

Informatie

Adres

Vliegend Hertlaan, 15 - 97
gebouw Le Mirage
3526 KT Utrecht
Nederland

Contact info

Manhattan Associates Europe BV
Martine Toussaint

Categorie

Business Software Transport Related (Business Software)
Warehouse Management Systems (WMS) (Business Software)
Business Software E-commerce/E-fulfilment (Business Software)

Gerelateerde artikels

De toekomst oogt mooi

Radio frequency scanners, pick-to-light, voice picking,… Het zijn allemaal manieren om medewerkers in het magazijn te helpen sneller en juister artikelen te picken. Volgens CEO van Proceedix Peter Verstraeten worden smart glasses binnenkort aan dat lijstje toegevoegd.

Ontsluit het volledige potentieel van uw supply chain

De retailwereld is aan het veranderen en de fulfilment van direct-to-consumer orders wordt steeds vaker buiten distributiecentra, warehouses en leveranciers om gedaan en omvat tegenwoordig honderden of zelfs duizenden winkels. Retailers met winkelnetwerken staan er veel beter voor dan online retailers als ze snelle, gratis verzending winstgevend kunnen aanbieden.

Waveless picking zorgt voor een gestroomlijnde operatie

De moderne professional in supply chain en logistiek worstelt met een van de meest uitdagende omgevingen ooit, zeker als het gaat om retailcommerce en consumptie. Retailers moeten optimaal functionerende omnichanneldistributiecentra (DC's) hebben om klanten 24 uur per dag op hun wenken te kunnen bedienen.

Praktische voordelen doen consument voor fysieke winkel kiezen

Wie aan shoppen in de winkelstraat denkt, linkt dat misschien aan een gezellig dagje uit. Maar dat blijkt niet de belangrijkste reden voor consumenten om een fysieke winkel te verkiezen boven de webshop. Belgische consumenten blijken vooral in de fysieke winkel te shoppen vanwege praktische voordelen als snelle levering en zekerheid.

Van het warehouse tot de (web)shop

Al bij het startschot van Manhattan Exchange EMEA 2016 was de toon gezet. Onder de titel ‘Delivering a Fulfilling Experience’ liet de softwareleverancier twee dagen lang maximale gebruikerservaring binnen complexe retailomgevingen als rode draad door zijn gebruikersconferentie lopen.

De snelle groei bijbenen

De groei van schoenenmerk Skechers gaat zo hard dat het Europees distributiecentrum te Milmort (Herstal) zowel in 2015 als in 2016 nieuwe opslaggebouwen in gebruik nam. De bouw van het laatste was nog niet af of het bedrijf had al een nabijgelegen magazijn op lange termijn geleased.

Gerelateerde video's

Gerelateerd nieuws

Manhattan Associates en Transporeon in Gartners Magic Quadrant voor TMS

Manhattan Associates is door Gartner benoemd tot visionair in het Magic Quadrant voor transport management systemen (TMS). Een eervolle vermelding is opnieuw weggelegd voor Transporeon. Het Magic Quadrant van Gartner vergelijkt leveranciers op basis van de volledigheid van hun visie en hun uitvoerend vermogen.

Roosendaal Healthcare Center opgeleverd aan Yusen Logistics Benelux

Dit nieuwe warehouse op industrieterrein Borchwerf ll in Roosendaal werd gerealiseerd door projectontwikkelaar MG Real Estate. Het warehouse van 11.225m² is specifiek ontworpen voor geneesmiddelenopslag en -logistiek. Het is daarvoor opgesplitst in een cold-store sectie (2-8°C), een omgevingstemperatuur (15-25°C) sectie en een speciaal beveiligde narcoticasectie.

Manhattan Associates stelt Customer Engagement Solution voor

Manhattan Customer Engagement maakt deel uit van het Manhattan Active Omni-platform. De oplossing moet retailers nieuwe inzichten geven in individuele omnichannel winkelervaringen om zo een uitzonderlijke en persoonlijke service te kunnen bieden.

Een kwart van de Nederlanders koopt kerstmenu online

Uit onderzoek van Manhattan Associates blijkt dat 8 op de 10 Nederlanders die al eerder online boodschappen deden, dit jaar ook hun kerstboodschappen online doen. Maar liefst 17,4% van de bevraagde Nederlanders die hun kerstdiner dit jaar via het internet bestellen, heeft echter nog nooit eerder online boodschappen gedaan.

Manhattan Associates lanceert Omnichannel-as-a-Service platform

‘Manhattan Active Omni Solution’ is een omnichannel-as-a-service platform voor bedrijven die snel moeten reageren op de veranderende eisen van de digitale consument. De oplossing combineert ordermanagement en store fulfilment applicaties met de nieuwe generatie point of sale en clienteling applicaties op één platform dat cloud native, versionless en volledig uitbreidbaar is.

Drie goede voornemens van retailers voor een succesvol 2017

Begin 2016 voorspelde Manhattan Associates op basis van een onderzoek dat 2016 in het teken zou staan van klantgerichte retailing, gepersonaliseerd shoppen en m-commerce. Hoewel er flinke slagen zijn gemaakt, valt er nog heel wat winst te behalen.

Gerelateerde magazines

Move Life and Commerce forward

Commerce Trends

  • Protecting pockets before planet
  • One day there will just be leaders
  • Supply chain decarbonisation: an industry’s global challenge
  • Supply chains needs an upgrade, not a reboot
  • Attaining the flow of commerce and supply chains
Cookies accepteren

Wij houden rekening met uw privacy

We gebruiken cookies om uw surfervaring te verbeteren, gepersonaliseerde advertenties of inhoud weer te geven en verkeer te analyseren. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met ons gebruik van cookies.