Manhattan Associates Europe BV

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supplychainexecutie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud- en on-premiseoplossingen zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcentrum de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken.

Voor meer informatie ga naar www.manh.nl

Informatie

Adres

Vliegend Hertlaan, 15 - 97
gebouw Le Mirage
3526 KT Utrecht
Nederland

Contact info

Manhattan Associates Europe BV
Martine Toussaint

Categorie

Business Software Transport Related (Business Software)
Warehouse Management Systems (WMS) (Business Software)
Business Software E-commerce/E-fulfilment (Business Software)

Gerelateerde artikels

Waveless picking zorgt voor een gestroomlijnde operatie

De moderne professional in supply chain en logistiek worstelt met een van de meest uitdagende omgevingen ooit, zeker als het gaat om retailcommerce en consumptie. Retailers moeten optimaal functionerende omnichanneldistributiecentra (DC's) hebben om klanten 24 uur per dag op hun wenken te kunnen bedienen.

Praktische voordelen doen consument voor fysieke winkel kiezen

Wie aan shoppen in de winkelstraat denkt, linkt dat misschien aan een gezellig dagje uit. Maar dat blijkt niet de belangrijkste reden voor consumenten om een fysieke winkel te verkiezen boven de webshop. Belgische consumenten blijken vooral in de fysieke winkel te shoppen vanwege praktische voordelen als snelle levering en zekerheid.

Van het warehouse tot de (web)shop

Al bij het startschot van Manhattan Exchange EMEA 2016 was de toon gezet. Onder de titel ‘Delivering a Fulfilling Experience’ liet de softwareleverancier twee dagen lang maximale gebruikerservaring binnen complexe retailomgevingen als rode draad door zijn gebruikersconferentie lopen.

De snelle groei bijbenen

De groei van schoenenmerk Skechers gaat zo hard dat het Europees distributiecentrum te Milmort (Herstal) zowel in 2015 als in 2016 nieuwe opslaggebouwen in gebruik nam. De bouw van het laatste was nog niet af of het bedrijf had al een nabijgelegen magazijn op lange termijn geleased.

Welk WMS ondervangt uw complexiteit?

Extreem korte levertijden, flexibele bezorgingen, ingewikkelde omnichannelstructuren, … De hete adem van de e-commerceklant bezorgt menig bedrijf een klamme nek. Maar ook ondernemingen die niet rechtstreeks aan de consument leveren, ontsnappen niet aan de trend naar kleinere orders en kortere leadtimes.

De rijzende ster van TMS

De algehele kostendruk, de stijgende transportprijzen en het groeiende belang van klantenservice zorgen ervoor dat de interesse in Transportation Management Systems (TMS) toeneemt. Waar tot voor kort enkel vervoerders en de grootste verladers investeerden in TMS-oplossingen, zien vandaag ook steeds meer middelgrote ondernemingen het potentieel van TMS.

Gerelateerde video's

Gerelateerd nieuws

Manhattan Associates voorspelt top 5 retailtrends voor 2019

Retailers komen steeds meer onder druk te staan om aan de groeiende eisen van consumenten te beantwoorden. Manhattan Associates heeft vijf belangrijke trends geïdentificeerd waarvan zij voorspellen dat ze de retail in 2019 zullen beheersen.

Manhattan Associates stimuleert betere winkelervaring

Manhattan Associates breidt zijn Customer Engagement aanbod uit met een nieuwe ‘instore’ functionaliteit, die deel uitmaakt van de Manhattan Active Omni-oplossingen. De functionaliteit moet het omnichannel serviceniveau verbeteren door winkelmedewerkers de tools en informatie te geven die ze nodig hebben om klantbetrokkenheid te vergroten.

Driekwart van de Nederlanders wantrouwt leveringsbelofte van retailers

Onderzoek van Manhattan Associates toont aan dat 74,4% van de Nederlanders niet vertrouwt op de leveringsbelofte van retailers rondom de feestdagen. Om teleurstellingen tijdens de feestdagen te voorkomen bestelt meer dan de helft van de Nederlanders (55,6%) daarom zijn decemberaankopen ruim van tevoren.

Manhattan Associates opent nieuw kantoor in Duitsland

Manhattan Associates heeft de opening van een nieuw kantoor in Düsseldorf aangekondigd. Met de uitbreiding vergroot het bedrijf de mogelijkheden om met Manhattan Active Solutions klanten ter plaatse te helpen bij het ontwerpen van succesvolle strategieën voor digitale commerce en supply chain.

Manhattan kondigt verbeteringen voor WMS aan

Het aantal fabrikanten dat rechtstreeks aan de consument verkoopt, zal volgens Forbes dit jaar naar verwachting met 71 procent toenemen. Traditionele warehouses zijn echter niet ontworpen om kleine DTC-bestellingen (direct-to-consumer) af te handelen.

Manhattan Associates komt met updates voor TMS-oplossing

Manhattans cloudgebaseerde TMS 2018 bevat diverse verbeteringen. Zo is Manhattan een samenwerking aangegaan met FreightRover, een digitale vrachtmarktplaats, om vervoerders de mogelijkheid te bieden de juiste capaciteiten te vinden voor hun specifieke behoeften.

Manhattan Associates en Transporeon in Gartners Magic Quadrant voor TMS

Manhattan Associates is door Gartner benoemd tot visionair in het Magic Quadrant voor transport management systemen (TMS). Een eervolle vermelding is opnieuw weggelegd voor Transporeon. Het Magic Quadrant van Gartner vergelijkt leveranciers op basis van de volledigheid van hun visie en hun uitvoerend vermogen.

Roosendaal Healthcare Center opgeleverd aan Yusen Logistics Benelux

Dit nieuwe warehouse op industrieterrein Borchwerf ll in Roosendaal werd gerealiseerd door projectontwikkelaar MG Real Estate. Het warehouse van 11.225m² is specifiek ontworpen voor geneesmiddelenopslag en -logistiek. Het is daarvoor opgesplitst in een cold-store sectie (2-8°C), een omgevingstemperatuur (15-25°C) sectie en een speciaal beveiligde narcoticasectie.

Manhattan Associates stelt Customer Engagement Solution voor

Manhattan Customer Engagement maakt deel uit van het Manhattan Active Omni-platform. De oplossing moet retailers nieuwe inzichten geven in individuele omnichannel winkelervaringen om zo een uitzonderlijke en persoonlijke service te kunnen bieden.

Een kwart van de Nederlanders koopt kerstmenu online

Uit onderzoek van Manhattan Associates blijkt dat 8 op de 10 Nederlanders die al eerder online boodschappen deden, dit jaar ook hun kerstboodschappen online doen. Maar liefst 17,4% van de bevraagde Nederlanders die hun kerstdiner dit jaar via het internet bestellen, heeft echter nog nooit eerder online boodschappen gedaan.

Gerelateerde magazines

Move Life and Commerce forward

Commerce Trends

  • Protecting pockets before planet
  • One day there will just be leaders
  • Supply chain decarbonisation: an industry’s global challenge
  • Supply chains needs an upgrade, not a reboot
  • Attaining the flow of commerce and supply chains
Cookies accepteren

Wij houden rekening met uw privacy

We gebruiken cookies om uw surfervaring te verbeteren, gepersonaliseerde advertenties of inhoud weer te geven en verkeer te analyseren. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met ons gebruik van cookies.