Manhattan Associates Europe BV

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supplychainexecutie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud- en on-premiseoplossingen zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcentrum de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken.

Voor meer informatie ga naar www.manh.nl

Informatie

Adres

Vliegend Hertlaan, 15 - 97
gebouw Le Mirage
3526 KT Utrecht
Nederland

Contact info

Manhattan Associates Europe BV
Martine Toussaint

Categorie

Business Software Transport Related (Business Software)
Warehouse Management Systems (WMS) (Business Software)
Business Software E-commerce/E-fulfilment (Business Software)

Gerelateerde artikels

Efficiënt warehouse management in uitdagende tijden

We kunnen gerust stellen dat de warehouse management systemen van vandaag matuur zijn. Tegelijk is de markt erg versnipperd, met uiteenlopende aanbieders die hun graantje willen meepikken. Daarom is het soms moeilijk door de bomen het bos nog te zien. Dat is nochtans belangrijk om de oplossing en de functionaliteit te kiezen die het best bij je magazijnoperaties past. In een verhelderend rondetafelgesprek met specialisten ter zake hadden we het over de rol en de mogelijkheden van WMS-oplossingen in een wereld die schreeuwt om kostenefficiëntie en flexibiliteit.

Automatisering en duurzaamheid gaan hand in hand

In het najaar van 2023 opent het nieuwe distributiecentrum van Cebeo zijn deuren en poorten. Het DC moet de verdere groei van de organisatie helpen realiseren. Met het oog op een optimale efficiëntie en ergonomie voor zijn medewerkers, zet Cebeo er sterk in op automatisering.

De grootste retailtransformatie ter wereld

De Duitse discountketen Aldi Süd reorganiseert zijn volledige IT-landschap. Daartoe behoren ook zijn supply chain platformen, waarbij het bedrijf maatwerksoftware inruilt voor pakketten die het op de markt aankoopt. Van aankoop, over voorraadbeheer, tot marketing en forecasting: het project behelst alle aspecten van de supply chain.

Onderzoek Manhattan Associates: op naar het volgende normaal

Na een aantal bewogen jaren is het voor retailers duidelijk dat er aanpassingen nodig zijn om te kunnen voldoen aan veranderde, en nog steeds evoluerende, behoeften en verwachtingen van consumenten. Bijvoorbeeld de vervagende grens tussen online en offline shoppen.

Verandering staat centraal in de supply chain

Verandering vormde de grote constante tijdens de klantenconferentie van Manhattan Associates in Berlijn. Die verandering situeert zich zowel op het vlak van het winkelgedrag als de verwachtingen van de consument. Evenzeer duidt ze op de manier waarop de software van Manhattan Associates evolueert.

Crocs bouwt aan flexibele en wendbare supply chain met Manhattan Warehouse Management System

Crocs, Inc. ging met een hoog groeitempo de pandemie in en kwam er nog sterker uit. Het merk dat wereldwijd vermaard is vanwege de iconische ‘Classic Clog’, boekte in 2020 een recordomzet van 1,4 miljard dollar. Samenwerking met uiteenlopende partners - van luxe modemerken tot culturele iconen - hebben de belangstelling flink doen groeien.

Gerelateerde video's

Gerelateerd nieuws

Integratie Manhattan Active Omni en Google Merchant Center moet e-shoppers accurate levertijden bieden

Manhattan Associates Inc. kondigt een integratie aan tussen Manhattan Active Omni en Google Merchant Center. Door gebruik te maken van de Content API for Shopping van Google kunnen Manhattan Active Omni retailers hun online consumenten voorzien van meer accurate locatie- en productspecifieke levertijden op Google-sites zoals Search, YouTube, Maps en Discover.

Hybride klanten vragen om nieuwe retailstrategie volgens onderzoek van Manhattan Associates

De grens tussen fysieke en online winkels vervaagt steeds meer. Maar liefst 83% van de retailers ziet een duidelijke wisselwerking tussen hun online en hun fysieke winkels: wat niet in de winkel aanwezig is, bestellen consumenten online en omgekeerd.

Sonepar Group gaat distributienetwerk transformeren met Manhattan Active Warehouse Management

Als reactie op de aanzienlijke e-commercegroei en de vraag van klanten naar een naadloze digitale en fysieke ervaring, heeft Sonepar Group beslist zijn huidige Manhattan Active Warehouse Management oplossing uit te breiden. De Franse distributeur van elektrische producten, systemen en diensten investeert verder in de oplossingen van Manhattan om zijn wereldwijde distributienetwerk te transformeren en te harmoniseren.

Scotch & Soda realiseert wereldwijde omnichanneltransformatie met Manhattan Associates

Het Nederlandse modemerk Scotch & Soda heeft besloten om Manhattan Active Allocation en Manhattan Active Warehouse Management te implementeren. Die keuze maakt deel uit van de strategie om de omnichanneltransformatie, zowel in de winkel als online, wereldwijd te bevorderen.

Meer dan WMS en TMS – uw supply chain. unified.

(Advertorial) Regel distributie, arbeid, automatisering en transport op een enkel platform. Breng uw supply chain samen en werk op een manier die zijn weerga niet kent. Lees meer

PLUS optimaliseert belevering met TMS van Manhattan Associates

De Nederlandse supermarktketen Plus heeft de cloudgebaseerde transportmanagementoplossing van Manhattan geselecteerd om zijn  leveringsprocessen te stroomlijnen. De TMS-oplossing, die het transport en de logistieke behoeften van de supermarkten in heel Nederland moet beheren, is inmiddels in een aantal distributiecentra geïmplementeerd.

Eén op drie Vlamingen voorkomt januaridip door te shoppen

Ondertussen ligt Blue Monday, de meest deprimerende dag van het jaar, alweer achter ons. Ook 30% van de Vlamingen beweert last te hebben van die sombere dag in januari. Maar volgens de Happy Index, een onderzoek in opdracht van Manhattan Associates, blijkt dat consumenten de donkere januaridagen opvangen door te winkelen.

Nieuwe releases bij Manhattan Associates

Tijdens zijn jaarlijkse (online) klantenconferentie Momentum Connect kondigde Manhattan Associates verschillende nieuwigheden aan. Zo werd de nieuwe Manhattan Active Transportation Management-oplossing gepresenteerd. Daarvoor heeft Manhattan Associates zijn Transportation Management Solution volledig opnieuw ontworpen en opgebouwd om transportplanners een intuïtieve ervaring te bieden voor het visualiseren en optimaliseren van hun gehele netwerk.

Zeeman optimaliseert fulfilment met Manhattan Active Warehouse Management

De Nederlandse textielretailer Zeeman heeft voor zijn centrale distributiecentrum in Alphen aan den Rijn gekozen voor Manhattan Active Warehouse Management. Het systeem is onderdeel van een supply chain transformatie bij Zeeman, die moet zorgen voor sneller en flexibeler fulfilment van zijn Europese winkelnetwerk.

L’Oréal gaat distributiecentra beheren met Manhattan Associates

Manhattan Associates heeft aangekondigd dat cosmeticabedrijf L’Oréal beslist heeft Manhattan Active Warehouse Management te implementeren in zijn distributiecentra wereldwijd. De rollout van de schaalbare SaaS-oplossing begint medio 2021 in Europa.

Gerelateerde magazines

Move Life and Commerce forward

Commerce Trends

  • Protecting pockets before planet
  • One day there will just be leaders
  • Supply chain decarbonisation: an industry’s global challenge
  • Supply chains needs an upgrade, not a reboot
  • Attaining the flow of commerce and supply chains
Cookies accepteren

Wij houden rekening met uw privacy

We gebruiken cookies om uw surfervaring te verbeteren, gepersonaliseerde advertenties of inhoud weer te geven en verkeer te analyseren. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met ons gebruik van cookies.