SPS Commerce

SPS Commerce is het toonaangevende wereldwijde retailnetwerk dat handelspartners met elkaar verbindt om supply chain-processen te optimaliseren.

Onze oplossingen automatiseren de gegevensuitwisseling rondom producten, voorraden, bestellingen, zendingen, betalingen en verkoop. Wereldwijd vertrouwen meer dan 120.000 bedrijven op SPS om hun samenwerking met handelspartners efficiënter en winstgevender te maken.

Met een team van 3.000 medewerkers en meer dan 400 standaardkoppelingen met ERP-, TMS- en WMS-systemen, bieden wij een full-service aanpak die eenvoudig te implementeren is en dagelijks resultaat oplevert.

Meer dan 45.000 klanten in retail, food, distributie, supply chain, productie en logistiek hebben SPS gekozen als hun vertrouwde retailnetwerk. Het hoofdkantoor van SPS bevindt zich in Minneapolis (VS), met regionale kantoren in onder andere Nederland, Frankrijk, Duitsland, Polen, Canada, China, Australië en de Filipijnen.

Informatie

Adres

De Corridor, 5d
3rd Floor
3621 ZA Breukelen
Nederland

Categorie

Business Software E-commerce/E-fulfilment (Business Software)

Gerelateerde artikels

Brouwen aan een duurzame toekomst in de drankenindustrie

Lees hoe SPS een leverancier van dranken met een missie hielp om de verwerkingstijd van bestellingen te verkorten, fouten te elimineren en middelen te herbestemmen om groei te ondersteunen.

De Humble Co. & SPS Commerce: Een succesverhaal

The Humble Co. is opgericht in Zweden en lanceerde zijn assortiment milieuvriendelijke mondverzorgingsproducten in 2017 in de Verenigde Staten. Kruideniers zoals Thrive Market, Weis Markets en Harris Teeter waren de eersten die de wellnessproducten verkochten, en in 2018 zullen nog meer retailers dit doen.

Een recept voor groei

Dit partnerschap stelt ons in staat om een toekomstbestendig en envoudig cloud-ecosysteem op te bouwen, ons te verlossen van EDI-veranderingstaken en ons op de hoogte te houden van de ontwikkelingen van ons ERP. 

– Filippo Barsotti, hoofd IT, EEMEA en APAC

Crocs gebruikt gegevens om te helpen bij assortimentsplanning

Met SPS Analytics kan Crocs zijn productassortiment in de ene stad of regio beter differentiëren dan in een andere om aan de consumenten- en seizoensvraag te voldoen. Op de lange termijn gebruikt Crocs SPS Analytics voor alle facetten van de planning, waaronder driejarige strategische, merk- en assortimentsplanning.

Maak uw supply chain klaar voor de toekomst met een slimme EDI-aanpak

(Whitepaper) In een tijd waarin supply chains steeds complexer worden en klantverwachtingen blijven stijgen, is het essentieel om uw processen te stroomlijnen en fouten te minimaliseren. Veel bedrijven worstelen echter met de vraag hoe ze hun supply chain en EDI-processen efficiënt kunnen beheren zonder hier teveel tijd aan te besteden.

Cookies accepteren

Wij houden rekening met uw privacy

We gebruiken cookies om uw surfervaring te verbeteren, gepersonaliseerde advertenties of inhoud weer te geven en verkeer te analyseren. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met ons gebruik van cookies.