Manhattan Associates Europe BV

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supplychainexecutie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud- en on-premiseoplossingen zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcentrum de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken.

Voor meer informatie ga naar www.manh.nl

Informatie

Adres

Vliegend Hertlaan, 15 - 97
gebouw Le Mirage
3526 KT Utrecht
Nederland

Contact info

Manhattan Associates Europe BV
Martine Toussaint

Categorie

Business Software Transport Related (Business Software)
Warehouse Management Systems (WMS) (Business Software)
Business Software E-commerce/E-fulfilment (Business Software)

Gerelateerde artikels

De kunst van het nieuwe winkelen

Het wordt vaak gezegd: de verwachtingen van consumenten ten aanzien van hun winkelervaring in de fysieke winkel en online gaan continu omhoog. Retailers worden niet langer met hun vergelijkbare concurrenten in de branche vergeleken, maar met vooruitstrevende wereldwijde merken zoals Amazon, Airbnb en Alibaba.

De roep om een modern transportmanagementsysteem

De service aan klanten staat of valt met het de kwaliteit van het transport. Als het transport niet correct en tijdig verloopt, kan die ene negatieve ervaring de prestaties van een hele supply chain overschaduwen. De huidige ontwikkelingen in de transportsector maken die uitdaging alleen nog maar groter.

Klanten verwachten meer van een smart store

Retailers investeren in smart stores. Technologie op de winkelvloer verschaft veel inzicht in het gedrag van klanten. Maar die klanten verwachten ook informatie terug. Aan retailers de taak om hun medewerkers in staat te stellen om klanten de service en de informatie te bieden die ze vragen.

Voorraad is waar het schoentje wringt

Adidas speelt tegenwoordig op alle fronten mee: of het nu de groothandel, de retail of e-commerce is, het Duitse sportmerk laat zich opmerken. Het heeft daarvoor zijn supply chain de voorbije vijf jaar moeten bijsturen. Voorraad meer verspreid over het distributienetwerk, snellere leveringen, een groter assortiment,… Adidas werkt onder meer samen met het pure e-commercebedrijf Zalando.

De toekomst oogt mooi

Radio frequency scanners, pick-to-light, voice picking,… Het zijn allemaal manieren om medewerkers in het magazijn te helpen sneller en juister artikelen te picken. Volgens CEO van Proceedix Peter Verstraeten worden smart glasses binnenkort aan dat lijstje toegevoegd.

Ontsluit het volledige potentieel van uw supply chain

De retailwereld is aan het veranderen en de fulfilment van direct-to-consumer orders wordt steeds vaker buiten distributiecentra, warehouses en leveranciers om gedaan en omvat tegenwoordig honderden of zelfs duizenden winkels. Retailers met winkelnetwerken staan er veel beter voor dan online retailers als ze snelle, gratis verzending winstgevend kunnen aanbieden.

Gerelateerde video's

Gerelateerd nieuws

Manhattan Associates stelt Customer Engagement Solution voor

Manhattan Customer Engagement maakt deel uit van het Manhattan Active Omni-platform. De oplossing moet retailers nieuwe inzichten geven in individuele omnichannel winkelervaringen om zo een uitzonderlijke en persoonlijke service te kunnen bieden.

Een kwart van de Nederlanders koopt kerstmenu online

Uit onderzoek van Manhattan Associates blijkt dat 8 op de 10 Nederlanders die al eerder online boodschappen deden, dit jaar ook hun kerstboodschappen online doen. Maar liefst 17,4% van de bevraagde Nederlanders die hun kerstdiner dit jaar via het internet bestellen, heeft echter nog nooit eerder online boodschappen gedaan.

Manhattan Associates lanceert Omnichannel-as-a-Service platform

‘Manhattan Active Omni Solution’ is een omnichannel-as-a-service platform voor bedrijven die snel moeten reageren op de veranderende eisen van de digitale consument. De oplossing combineert ordermanagement en store fulfilment applicaties met de nieuwe generatie point of sale en clienteling applicaties op één platform dat cloud native, versionless en volledig uitbreidbaar is.

Drie goede voornemens van retailers voor een succesvol 2017

Begin 2016 voorspelde Manhattan Associates op basis van een onderzoek dat 2016 in het teken zou staan van klantgerichte retailing, gepersonaliseerd shoppen en m-commerce. Hoewel er flinke slagen zijn gemaakt, valt er nog heel wat winst te behalen.

Gerelateerde magazines

Move Life and Commerce forward

Commerce Trends

  • Protecting pockets before planet
  • One day there will just be leaders
  • Supply chain decarbonisation: an industry’s global challenge
  • Supply chains needs an upgrade, not a reboot
  • Attaining the flow of commerce and supply chains
Cookies accepteren

Wij houden rekening met uw privacy

We gebruiken cookies om uw surfervaring te verbeteren, gepersonaliseerde advertenties of inhoud weer te geven en verkeer te analyseren. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met ons gebruik van cookies.