Manhattan Associates Europe BV

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supplychainexecutie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud- en on-premiseoplossingen zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcentrum de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken.

Voor meer informatie ga naar www.manh.nl

Informatie

Adres

Vliegend Hertlaan, 15 - 97
gebouw Le Mirage
3526 KT Utrecht
Nederland

Contact info

Manhattan Associates Europe BV
Martine Toussaint

Categorie

Business Software Transport Related (Business Software)
Warehouse Management Systems (WMS) (Business Software)
Business Software E-commerce/E-fulfilment (Business Software)

Gerelateerde artikels

Magazijn met oog voor innovatieve technologieën

Om zijn aanwezigheid in Europa te versterken, bouwde BlueStar een eigen Europees distributiecentrum in de buurt van Eindhoven. Als gerenommeerde distributeur op het vlak van auto-ID, RFID, security en POS-oplossing zat de organisatie bij de bron om haar operaties met de nieuwste snufjes uit te rusten.

Van winkel naar mini fulfillment center

Corona of niet, altijd staat de klant centraal. Dat vindt ook het Amerikaanse Kendra Scott, dat gespecialiseerd is in juwelen en modeaccessoires. In het heetst van de pandemie kreeg het bedrijf het evenwel lastig om vanuit het dc zijn klanten nog te bedienen.

Gamificatie van het warehouse

Met een combinatie van verstoringen, zoals pandemieën en grillige arbeidsmarkten, met verandererende verwachtingen over de snelheid en het volume van fulfilment, moeten organisaties hun personeel beter begrijpen en betrokken houden om zich te onderscheiden en uit te munten.

National DCP integreert supply chain operaties

“Onze chauffeurs leggen meer dan 28 miljoen mijl per jaar af, transport is dus een belangrijk onderdeel van onze kostenstructuur en waardepropositie. Optimaliseren van onze inbound- en outboundwegennet staat centraal om alles goed te laten verlopen.

Wie had ooit gedacht dat de supply chain cool en sexy kon zijn?

Het leven in de logistiek was eenvoudig toen klanten nog naar onze winkels kwamen en hun aankopen direct meenamen. Natuurlijk, we moesten ervoor zorgen dat die spullen in de winkel op voorraad lagen. Maar voor het overgrote deel konden we onze aandacht in de logistiek richten op het verbeteren van de efficiëntie en het besparen op de kosten.

Omnichannel is omnipresent

Een consistente on- en offline beleving, WMS-optimalisering en betrokkenheid van de medewerkers. Dat zijn volgens Manhattan Associates in een notendop de belangrijkste uitdagingen voor de supply chain. De softwareleverancier legde tijdens zijn jaarlijkse gebruikersconferentie uit hoe we die in ons voordeel kunnen aanwenden.

Gerelateerde video's

Gerelateerd nieuws

Manhattan Associates voorspelt top 5 retailtrends voor 2019

Retailers komen steeds meer onder druk te staan om aan de groeiende eisen van consumenten te beantwoorden. Manhattan Associates heeft vijf belangrijke trends geïdentificeerd waarvan zij voorspellen dat ze de retail in 2019 zullen beheersen.

Manhattan Associates stimuleert betere winkelervaring

Manhattan Associates breidt zijn Customer Engagement aanbod uit met een nieuwe ‘instore’ functionaliteit, die deel uitmaakt van de Manhattan Active Omni-oplossingen. De functionaliteit moet het omnichannel serviceniveau verbeteren door winkelmedewerkers de tools en informatie te geven die ze nodig hebben om klantbetrokkenheid te vergroten.

Driekwart van de Nederlanders wantrouwt leveringsbelofte van retailers

Onderzoek van Manhattan Associates toont aan dat 74,4% van de Nederlanders niet vertrouwt op de leveringsbelofte van retailers rondom de feestdagen. Om teleurstellingen tijdens de feestdagen te voorkomen bestelt meer dan de helft van de Nederlanders (55,6%) daarom zijn decemberaankopen ruim van tevoren.

Manhattan Associates opent nieuw kantoor in Duitsland

Manhattan Associates heeft de opening van een nieuw kantoor in Düsseldorf aangekondigd. Met de uitbreiding vergroot het bedrijf de mogelijkheden om met Manhattan Active Solutions klanten ter plaatse te helpen bij het ontwerpen van succesvolle strategieën voor digitale commerce en supply chain.

Manhattan kondigt verbeteringen voor WMS aan

Het aantal fabrikanten dat rechtstreeks aan de consument verkoopt, zal volgens Forbes dit jaar naar verwachting met 71 procent toenemen. Traditionele warehouses zijn echter niet ontworpen om kleine DTC-bestellingen (direct-to-consumer) af te handelen.

Manhattan Associates komt met updates voor TMS-oplossing

Manhattans cloudgebaseerde TMS 2018 bevat diverse verbeteringen. Zo is Manhattan een samenwerking aangegaan met FreightRover, een digitale vrachtmarktplaats, om vervoerders de mogelijkheid te bieden de juiste capaciteiten te vinden voor hun specifieke behoeften.

Manhattan Associates en Transporeon in Gartners Magic Quadrant voor TMS

Manhattan Associates is door Gartner benoemd tot visionair in het Magic Quadrant voor transport management systemen (TMS). Een eervolle vermelding is opnieuw weggelegd voor Transporeon. Het Magic Quadrant van Gartner vergelijkt leveranciers op basis van de volledigheid van hun visie en hun uitvoerend vermogen.

Roosendaal Healthcare Center opgeleverd aan Yusen Logistics Benelux

Dit nieuwe warehouse op industrieterrein Borchwerf ll in Roosendaal werd gerealiseerd door projectontwikkelaar MG Real Estate. Het warehouse van 11.225m² is specifiek ontworpen voor geneesmiddelenopslag en -logistiek. Het is daarvoor opgesplitst in een cold-store sectie (2-8°C), een omgevingstemperatuur (15-25°C) sectie en een speciaal beveiligde narcoticasectie.

Manhattan Associates stelt Customer Engagement Solution voor

Manhattan Customer Engagement maakt deel uit van het Manhattan Active Omni-platform. De oplossing moet retailers nieuwe inzichten geven in individuele omnichannel winkelervaringen om zo een uitzonderlijke en persoonlijke service te kunnen bieden.

Een kwart van de Nederlanders koopt kerstmenu online

Uit onderzoek van Manhattan Associates blijkt dat 8 op de 10 Nederlanders die al eerder online boodschappen deden, dit jaar ook hun kerstboodschappen online doen. Maar liefst 17,4% van de bevraagde Nederlanders die hun kerstdiner dit jaar via het internet bestellen, heeft echter nog nooit eerder online boodschappen gedaan.

Gerelateerde magazines

Move Life and Commerce forward

Commerce Trends

  • Protecting pockets before planet
  • One day there will just be leaders
  • Supply chain decarbonisation: an industry’s global challenge
  • Supply chains needs an upgrade, not a reboot
  • Attaining the flow of commerce and supply chains
Cookies accepteren

Wij houden rekening met uw privacy

We gebruiken cookies om uw surfervaring te verbeteren, gepersonaliseerde advertenties of inhoud weer te geven en verkeer te analyseren. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met ons gebruik van cookies.