Manhattan Associates Europe BV

Manhattan Associates is een technologieleider op het gebied van supply chain en omnichannel commerce. We brengen informatie van de hele organisatie samen, van sales aan de voorkant tot supplychainexecutie aan de achterkant. Onze software, platformtechnologie en ervaring zorgen ervoor dat onze klanten op een winstgevende manier kunnen groeien.

Manhattan Associates ontwerpt, bouwt en levert geavanceerde cloud- en on-premiseoplossingen zodat u zowel in de winkel als via het netwerk of fulfilmentcentrum de vruchten van de omnichannelmarktplaats kunt plukken.

Voor meer informatie ga naar www.manh.nl

Informatie

Adres

Vliegend Hertlaan, 15 - 97
gebouw Le Mirage
3526 KT Utrecht
Nederland

Contact info

Manhattan Associates Europe BV
Martine Toussaint

Categorie

Business Software Transport Related (Business Software)
Warehouse Management Systems (WMS) (Business Software)
Business Software E-commerce/E-fulfilment (Business Software)

Gerelateerde artikels

Organiseren op de groei

Eind 2020 nam het bloeiende Belgische parafarmaciebedrijf Medi-Market Group zijn intrek in een nieuw magazijn in Nijvel. Aan die verhuizing ging een intens traject vooraf. Een verhelderend gesprek over de grote logistieke uitdagingen hadden we met Peter Bos, CIO Medi-Market Group en supply chain director Medi-Supply.

Het winkelen van morgen: inzicht, innovatie en service

(Whitepaper) De coronapandemie heeft een grote impact op de samenleving. Fysieke winkels werden gesloten – en heropenden – hun deuren maar moesten de nodige maatregelen treffen. Wat betekenen de veranderingen van het afgelopen anderhalf jaar voor het winkelen van morgen?

De grandeur van een flexibele supply chain

COVID-19 heeft bestaande trends in commerce en supply chain versterkt en versneld. De bedrijven die als winnaar uit de crisis komen, zijn de bedrijven die erin zijn geslaagd snel en adequaat in te spelen op deze trends. Cloudtechnologie wordt daarvoor onmisbaar, verwacht Henri Seroux, senior vicepresident EMEA van Manhattan Associates.

Snelheid van innovatie bepalend voor het warehouse van de toekomst

Veel bedrijven waren dit voorjaar niet voorbereid op een stijging van het aantal online orders met percentages tot 500 procent. Hoe moeten we onze warehouses gereed maken voor een toekomst met meer disrupties zoals COVID-19? Pieter Van den Broecke noemt drie punten van inzet: robotisering, artificial intelligence en gamificatie.

Ordermanagementsystemen ontrafeld

Het invoeren van een OMS kan in eerste instantie ingewikkeld en duur lijken voor besluitvormers in retail, maar er zijn goede methoden ontwikkeld om het eenvoudig en effectief te maken. Wat zijn deze goede methoden? Volgens de jaarlijkse Forrester studie uit 2019 'The State Of Retailing Online' is 53% van de retailers van plan om in een Order Management Systeem (OMS) te investeren.

Össur klaar voor toekomstige groei

Voor de distributie van protheses, bracing & supports beschikt Össur over een wereldwijd netwerk met drie grote distributiecentra en verschillende lokale warehouses. Dankzij Manhattan SCALE™ werken de medewerkers op deze locaties nu allemaal op dezelfde manier.

Gerelateerde video's

Gerelateerd nieuws

Manhattan Associates stelt Customer Engagement Solution voor

Manhattan Customer Engagement maakt deel uit van het Manhattan Active Omni-platform. De oplossing moet retailers nieuwe inzichten geven in individuele omnichannel winkelervaringen om zo een uitzonderlijke en persoonlijke service te kunnen bieden.

Een kwart van de Nederlanders koopt kerstmenu online

Uit onderzoek van Manhattan Associates blijkt dat 8 op de 10 Nederlanders die al eerder online boodschappen deden, dit jaar ook hun kerstboodschappen online doen. Maar liefst 17,4% van de bevraagde Nederlanders die hun kerstdiner dit jaar via het internet bestellen, heeft echter nog nooit eerder online boodschappen gedaan.

Manhattan Associates lanceert Omnichannel-as-a-Service platform

‘Manhattan Active Omni Solution’ is een omnichannel-as-a-service platform voor bedrijven die snel moeten reageren op de veranderende eisen van de digitale consument. De oplossing combineert ordermanagement en store fulfilment applicaties met de nieuwe generatie point of sale en clienteling applicaties op één platform dat cloud native, versionless en volledig uitbreidbaar is.

Drie goede voornemens van retailers voor een succesvol 2017

Begin 2016 voorspelde Manhattan Associates op basis van een onderzoek dat 2016 in het teken zou staan van klantgerichte retailing, gepersonaliseerd shoppen en m-commerce. Hoewel er flinke slagen zijn gemaakt, valt er nog heel wat winst te behalen.

Gerelateerde magazines

Move Life and Commerce forward

Commerce Trends

  • Protecting pockets before planet
  • One day there will just be leaders
  • Supply chain decarbonisation: an industry’s global challenge
  • Supply chains needs an upgrade, not a reboot
  • Attaining the flow of commerce and supply chains
Cookies accepteren

Wij houden rekening met uw privacy

We gebruiken cookies om uw surfervaring te verbeteren, gepersonaliseerde advertenties of inhoud weer te geven en verkeer te analyseren. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met ons gebruik van cookies.