PHI DATA, de Belgische Auto-ID solution integrator uit Wemmel, lanceert eigen “Experience Centre”
(advertorial)Bezoekers kunnen vanaf nu terecht in het nieuwe “Experience Centre” van PHI DATA. In dit belevingscentrum in Wemmel kunnen ze de allernieuwste Auto-ID oplossingen in werking zien die het bedrijf biedt. Daarvoor wordt onder andere gebruikgemaakt van RTLS, RFID, Barcode en WIFI-technologie. Met de oprichting van het Experience Centre wil PHI DATA een antwoord bieden op de vele vragen die leven rond de digitale transformatie van business- & supply chain-processen.
Professionals uit de sector zien in het Experience Centre wat de mogelijkheden zijn van proven & new technologies. Het centrum bestaat uit vijf zones: Auto-ID printing & scanning, supply chain solutions voor warehousing & delivery, health & care solutions, retail shopping, alsook diverse indoor positioning solutions. Verder toont de IDasset-oplossing de voordelen die een nauwkeurige inventarisatie en opvolging van activa biedt.
Alle oplossingen zijn overzichtelijk en visueel opgesteld in één grote ruimte waar - op afspraak - bezoekers kunnen zien welke oplossingen er bestaan voor hun specifieke situatie en behoeften, of de bezoeker nu actief is in retail, industrie, zorg of een andere sector.
“Wij zijn al 35 jaar gespecialiseerd in Auto-ID-oplossingen en hebben dus heel wat ervaring en kennis opgebouwd”, legt Guy Couder, General Manager van PHI DATA, uit. “We willen die expertise beter en tastbaarder delen met onze relaties. We merken namelijk dat mensen geïnspireerd raken wanneer ze de nieuwste technologieën in werking zien.”
Iedere professional die vragen heeft over Auto-ID-oplossingen is welkom in het Experience Centre. Dat kan door een afspraak te maken, of door deel te nemen aan een van de evenementen en workshops die PHI DATA er organiseert.
Meer informatie daarover vind je hier: http://www.phidata.be/nl/evenementen/