nShift vernieuwt aanbod om retailers en warehouses te helpen slimmer te verzenden

(Advertorial)DeliveryHub wordt omgedoopt tot nShift Ship en voegt zich bij het nieuwe nShift Track om bedrijfsgerichte mogelijkheden aan te bieden voor parcel delivery management en post-purchase tracking.

nShift, de wereldleider in software voor parcel delivery management, kondigt vandaag aanzienlijke verbeteringen aan in het aanbod voor retailers en e-shops.

Het bedrijf heeft de nieuwe producten nShift Track en nShift Ship gelanceerd, de nieuwe naam voor het DeliveryHub-platform. Hiermee kunnen magazijnen, webshops en retailers het heft over hun delivery management in eigen handen te nemen. Beide gaan strategische groei mogelijk maken door de customer experience te verbeteren en hogere inkomsten te genereren.

nShift Ship is een bedrijfsgericht delivery management-platform dat efficiëntie en verhoogde inkomsten stimuleert, en klanten helpt bij het oplossen van ingewikkelde delivery management-uitdagingen.  Het biedt toegang tot meer dan duizend carriers, elementaire tracking-mogelijkheden en een zeer hoge labelproductie, plus boeking van carriers.

nShift Track is een post-purchase tracking-oplossing die helpt bij het verbeteren van de klantenbinding.  Het houdt klanten op de hoogte van de status van hun levering en creëert nieuwe marketingmogelijkheden voor retailers.  Het biedt een consumenten-interface die het uiterlijk en de uitstraling van het merk van de retailer of webshop kan evenaren.  biedt leveringsupdates via mobiele en sociale kanalen die relevant zijn voor shoppers.

Lars Pedersen, CEO van nShift: "De leveringservaring maakt deel uit van de customer experience van elke handelszaak.  Na een paar slechte leveringen gaan shoppers hun geld ergens anders uitgeven.  Retailers en webshops moeten een end-to-end leveringservaring bieden waarmee ze klanten aan zich binden en die ervoor zorgt dat ze terugkomen voor meer.  En dat mag niet worden belemmerd door problemen op het gebied van labelproductie of carrier performance.
"Met onze nieuwe oplossingen stellen we retailers en webshops in staat hun efficiëntie en levering op schaal te vergroten.  Zij kunnen tijdens het proces beter met hun eigen consumenten communiceren en zich met nieuwe marketingboodschappen op shoppers richten op het moment waarop deze zich het nauwst bij het merk betrokken voelen."

nShift Ship en nShift Track maken deel uit van een portfolio van bedrijfsgerichte oplossingen waarmee retailers en webshops een end-to-end leveringservaring kunnen creëren:

  • Checkout - een oplossing die volledig integreert met webshops om een keur aan leveringsopties aan te bieden
  • Ship - bedrijfsgerichte delivery management-software die oplossingen biedt voor complexe uitdagingen bij het printen van labels en het boeken van carriers. 
  • Track - een geavanceerde customer experience die klantenbinding opbouwt bij shoppers
  • Returns - een consumentvriendelijke oplossing voor reverse logistics die 30% van de returns helpt om te zetten in omruilingen door het proces voor shoppers te vereenvoudigen.  

Ontdek meer nShift.com

Neem voor meer informatie contact op met
Robin Grainger, robin.grainger@fourteenforty.uk
James Ellerington, james.ellerington@fourteenforty.uk
 
Over nShift
​nShift is de wereldleider in het aanbieden van delivery management-oplossingen in de cloud voor het probleemloos verzenden en terugsturen van bijna een miljard zendingen per jaar in 190 landen. De software van nShift wordt wereldwijd gebruikt door e-commerce, retail, fabrikanten en 3PL-vervoerders. De hoofdkantoren van het bedrijf zijn gevestigd in Londen en Oslo. Het bedrijf heeft meer dan 500 werknemers in kantoren in Zweden, Finland, Noorwegen, Denemarken, het Verenigd Koninkrijk, Polen, Nederland, België en Roemenië.

Recente nieuwsberichten

Supply chain- en logistieke bedrijven focussen op automatisering om personeelstekort te beperken

Meer dan de helft van de supply chain- en logistieke leiders (54%) wil personeelstekorten opvangen door te focussen op het automatiseren van repetitieve taken om de productiviteit van medewerkers te verbeteren. Dat blijkt uit onderzoek van Descartes Systems Group, aanbieder van softwareoplossingen voor de supply chain en logistiek.

Rijverbod voor voertuigen boven 3,5 ton op het Viaduct van Vilvoorde

(Advertorial) Vanaf 9 augustus gelden nieuwe verkeersmaatregelen op het Viaduct van Vilvoorde. Om belangrijke laswerken veilig uit te voeren, is er een rijverbod voor voertuigen zwaarder dan 3,5 ton. Dit verbod is van kracht elke vrijdag van 23u tot maandag 4u en geldt voor de binnenring richting Zaventem.

GUD Filters optimaliseert voorraadtelling in DC met ZetesMedea

GUD Filters, Zuid-Afrika’s toonaangevende autofiltermerk sinds 1949, optimaliseert zijn magazijnprocessen met ZetesMedea Full Pallet Inventory. Met behulp van ‘machine vision’ garandeert die technologie de integriteit van de voorraadtelling en wordt de efficiëntie in het distributiecentrum verhoogd.

TVH Equipment neemt intrek in nieuw ‘Nest’ in Waregem

TVH Equipment heeft al zijn Waregemse activiteiten gecentraliseerd in een nieuw gebouw langs de E17. Met de verhuizing van het hoofdkantoor naar de Mannebeekstraat is het bedrijf, actief in de verhuur en verkoop van nieuwe en tweedehandse heftrucks, hoogwerkers, magazijntoestellen en laadbruggen, naar eigen zeggen helemaal klaar voor verdere strategische groei.

TVH Equipment deelt het opvallende, ronde gebouw met Mateco IT, een aanbieder van technologische oplossingen voor de Mateco groep. Mateco IT ondersteunt Mateco wereldwijd met digitale oplossingen voor de verhuur van hoogwerkers, vorkheftrucks en verreikers, en de verkoop van nieuwe en tweedehandse machines.

BMW steunt op Inther Group voor tijdige levering van reserveonderdelen

De Beierse autofabrikant BMW heeft zijn opslagprocessen en de productie- en verzenddynamiek verbeterd met de hulp van systeemintegrator Inther Group. Door middel van moderne transportsystemen, geautomatiseerde opslag van kleine onderdelen met wendbare shuttles en ergonomisch op maat gemaakte orderpickingstations heeft Inther Group een nieuw doorvoerpotentieel mogelijk gemaakt, waardoor een tijdige levering van reserveonderdelen met verbeterde kwaliteit en betrouwbaarheid wordt gegarandeerd.

ERP-leverancier ProAlpha neemt MKG over

ProAlpha Group, een Duitse ERP-softwareleverancier voor de DACH-regio (Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland), heeft MKG overgenomen. MKG, voluit Metaal Kennis Groep Nederland BV, is een ERP-leverancier voor de metaalsector uit Hengelo (Overijssel). Het MKG-team van zeventig medewerkers levert ERP-oplossingen aan meer dan achthonderd kleine en middelgrote metaalbedrijven. Door de overname versterkt ProAlpha zijn productportfolio voor kmo’s in de metaalverwerkende industrie en breidt het de activiteiten van MKG uit naar de DACH-regio. Tegelijkertijd vergroot ProAlpha zijn marktpositie in de Benelux.

Jungheinrich presenteert nieuwe serie elektrische stapelaars

Jungheinrich lanceert een volledig herziene uitvoering van zijn serie elektrische stapelaars in het instapsegment. Daarmee mikt de leverancier van intralogistiek-oplossingen met name op kmo’s, retail- of productie- en ambachtelijke bedrijven met beperkte opslag- en werkruimtes, die vaak op handbediende elektrische stapelaars vertrouwen.

Pierre van Diesen nieuwe CEO DB Schenker in Benelux

Sinds 17 juni 2024 is Pierre van Diesen (foto) de nieuwe CEO bij logistiek dienstverlener DB Schenker Benelux. Daarmee volgt hij Jaap Bruining op die recent overleed.

Hardis Group stelt collaboratieve tool voor claimafhandeling voor

Reflex, een business unit van Hardis Group en ontwikkelaar van logistieke software, heeft een collaboratieve tool voor claimafhandeling aan zijn Reflex-suite toegevoegd. De nieuwe tool moet de afhandeling van claims – met name in de transport- en logistieke sector – over bijvoorbeeld ontbrekende of beschadigde zendingen of late leveringen, efficiënter maken en de klanttevredenheid verhogen. Door de intuïtieve interface is er nauwelijks training nodig en kunnen gebruikers direct aan de slag.

Descartes neemt BoxTop Technologies over

Descartes Systems Group, aanbieder van softwareoplossingen voor de supply chain en logistiek, heeft het Britse BoxTop Technologies Limited overgenomen, een leverancier van oplossingen voor ‘shipment management’ voor kleine tot middelgrote logistiek dienstverleners.

Nieuwsbrief

Wenst u op de hoogte te blijven van alles wat reilt en zeilt binnen de supply chain wereld? Registreer dan nu GRATIS op de Value Chain nieuwsbrieven.

Registreer NU

Magazines

U wenst zich te abonneren op de Value Chain Management magazines (print en online) en wenst toegang tot alle gepubliceerde content op onze website? Abonneer NU!

Abonneer NU

Supply Chain Innovations

Hét jaarlijkse netwerkevent voor elke supply chain professional!

Lees meer
Cookies accepteren

Wij houden rekening met uw privacy

We gebruiken cookies om uw surfervaring te verbeteren, gepersonaliseerde advertenties of inhoud weer te geven en verkeer te analyseren. Door op "Alles accepteren" te klikken, stemt u in met ons gebruik van cookies.